koski mulla alkaa supistella aika herkästi just nostelu. ja aamulla huomasin kun olin vahingossa kääntyny puoliksi mahalleen/kyljelleen niin sekin sai pikku supparit aikaan! mutta verta ei kyllä ole tullu. kannattaa varmaan kysästä neuvolasta siitä,jos sattuu vaikka joku tulehus olemaan niin se ois hyvä hoitaa pois.
Mulla olis 6 viikkoa töitä jälellä! :O

siihen sit kesäloma perään ja sit tulis pari viikkoa työttömyyttä ja sit äippäloma! en kyllä tiijä pystynkö minäkään olemaan töissä loppuun asti,siis tuota 6 viikkoa,näitten supistusten takia.
Kohta ois jo toukokuu! kyllä meni äkkiä talvi ja alkukevät! sitä kun on ollu tuota odottamista joka kuulle niin aika lentää! nyt tuntuu jotenkin että aika ois jämähtäny kun puoliväli on saavutettu eikä ole oikeestaan mitään jännitettävää ultraa enää edessä! Tietty kyllä varmasti joka ultra jollain lailla jännittää,varsinkin tuo 3 viikon päästä oleva vielä,kun sitä sydäntä katellaan tarkemmin....
miehen kanssa just juteltiin että jos sieltä jotain sydänvikaa löytyy,niin ei me kyllä keskeytykseen sen takia rueta! Lääkäri käski miettiä sitäkin vaihtoehtoo JOS sieltä jotain löytyy,kun ei se voinu 100% varmuudella sano että se on ok,kun se ei nähny sitä ja arvuuttelemaanhan lääkärit ei lähe. Ainakaan tämä meidän lääkäri ei lähteny,sano vaan suoraan että hän ei voi sanoa mitään kun ei nähnyt kunnolla sitä sydäntä ja käski miettiä vaihtoehtoja tulevalle. Eka se kuulosti tosi pelottavalle kun käski rueta miettimään taas keskeytyksen mahollisuutta,mutta kun kotona rauhassa asiaa mietin ja mies mulle selitti rauhallisesti miksi lääkäri näin sano,niin ymmärrän jo paremmin!
Äiti toi tänään ne vaatteet mitä se oli käyny ostamassa. Se oli jo viime viikonloppuna niitä katellu,mutta isä oli sanonu että kerkiäthän sinä niitä ostella vielä! nyt se oli heti hyökänny ne hakemaan kun kuuli että kaikki oli ok. Siinä oli potkuhousut,body ja potkuhaalarit,kaikissa jotain viidakon eläimiä

sulosen pieniä!!
Täälä on kyllä paljo hiljentyny jutut...on kaikki siellä facessa?
Sunnuntain jatkoja!
kaktuspiikki 20+1