Oireista:
palelu on vaivannut jo viikosta 3+. Viime raskaudessakin mun varpaat meni jääkylmiksi heti tärpin jälkeen, joten nytkin mies sanoi, että "oot varmaan raskaana, kun sulla on noin h*lvetin kylmät varpaat" - ja oikeassahan se oli, viikko meni plussaan
Myös edellisessä raskaudessa vaivannut
närästys alkoi jo 3+4, kun mua ei yleensä närästä yhtään. Esikoista odottaessa närästys alkoi myös jo viikolla 4+ ja loppui pojan synnyttyä. Vaikka närästystä väitetäänkin loppuraskauden vaivaksi, niin mulla se kesti ainakin ihan läpi raskauden ja kestää näköjään tälläkin kertaa...
Rintoja aristaa sivuilta ja nännit ovat turvonneet, mutta nyt turvotus ja kipuilu ei ole niin pahaa kuin esikoisen kohdalla, kun tissit ovat ilmeisesti imetyksen jäljiltä jo niin venähtäneet
Viime raskaudessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan, joten saa nähdä, tuleeko tällä kertaa. Muutama ällötysruoka oli viimeksi alkuraskaudessa, mutta toistaiseksi ei ole mitään sellaista ollut, mutta vielähän tässä ehtii, kun viikkoja on niin vähän.
Tällä kertaa mennään vähän luottavaisemmin mielin tämän raskauden kanssa, kuin mitä edellisen. En aio enää koskaan pelätä 24/7/9kk vauvan menettämistä, en nimittäin osannut nauttia esikoisen odotusajasta yhtään ja se tulee varmaan harmittamaan ikuisesti. Nyt aion olla huonoista kokemuksista huolimatta huomattavasti ensimmäistä kertaa rennompi, kun on yksi hyvin päättynyt raskaus takana.
Miramei, ai no, sitten mä sekotan sun lasketun ajan johonkin toiseen
Mutta sun tarinan muistan erittäin hyvin muuten - ja oon iloinen tutusta nimimerkistä samassa odottajien ketjussa!
Surusilmät, otan todella paljon osaa. Vaikka mitkään sanat eivät lohduta, niin toivon, että löydätte tutkimusten myötä syyn ja oikeanlaisen avun - ja tietenkin käärön syliinne vielä :heart: Kaikilla ei ole rohkeutta lähteä tutkimuksiin, joten nostan hattua rohkeudellenne.