Paljon onnea kaikille pikkunyytin saaneille, perästä tullaan...toivottavasti pian
Täälläkin siis vielä kärvistellään yhdessä kasassa
. Viimeksi kun kirjoitin, että minulla on synnytystapa-arvio ja joku kyselikin siitä, niin puhuin ohi suuni. Pih ja pah minulla mitään arvioita ollut. Se oli ihan normaali ultraus vain. Siellä siis kontrolloitiin vauvan kokoa, kun epäilys on isosta vauvasta. Mutta minkäänlaista muuta tutkimusta ei mulle siis tehty. Luulin kyseessä olevan synnytystapa-arvion, kun lääkäri itse siitä niin puhui.
Noh, joka tapauksessa siitä ultrasta on aikaa viikko ja vauvan painoarvio oli silloin 3770g. Lääkäri sanoi, että mulle tulee kutsu parin viikon päähän synnytyssairaalaan taas uuteen koko arvioon ja mahdollisesti käynnistykseen. Noh, kutsu tuli ja se on jo ensi viikon maanantaina eli 19.9. Silloin siis kokoarvioultraus sekä todennäköisesti jään silloin käynnisteltäväksi. iiiikkkk, hui
Tässä olen nyt koko viikon yrittänyt tehdä vaikka ja mitä, että synnytys lähtisi itsestään käyntiin, mutta katinkontit
. Välillä on tullutkin muutama kipeä supistus, mutta hyvin lyhyeen aina lopahtaneet. Olisin niin kovasti toivonut luonnollista synnytyksenalkua, mutta ei. No joo, onhan tässä muutama päivä vielä aikaa, mutta alkaa oikeesti jo usko ja toivo loppua!
Huomenna kuitenkin vielä normi neuvola, todennäköisesti viimeinen sellainen. Hui, tuntuupa jännältä ajatella, että viimeinen ennen nyytin tuloa. Vastahan minä sinne eka käynnille menin
. Kyllä aika onkin sitten kulunut nopsaan...
adalmiina rv 38+2