Moikkis!
Täällä on muutto saatu vihdoin ja viimein hoidettua pois alta. Huh huh, kylläpäs siinä oli hommaa. Kolmisen viikkoa nyt asusteltu täällä uudessa kodissa ja nyt kai se vasta tuntuukin, että stressitasot on kaakossa, kun pitäisi saada niin paljon tehtyä ennen vauvan syntymää, mutta kun ei minusta ole enää mihinkään
. En pysty nostelemaan mitään painavaa ja pienestäkin askareesta olen ihan puolkuollu loppupäivän. Mihinkään en taivukkaan enää tuon vatsan kanssa, niin tunnen ihan surkeaksi ja saamattomaksi itseni
.
PikkuPöllö Minä kävin yhdessä ylimääräisessä ultrassa tällä viikolla. Luulin kyllä sinne mennessäni, että tämä on synnytystapa-arvio ja se lääkärikäynti mikä kuuluu suurinpiirtein näille viikoille, mutta ei se ollutkaan se vaan siis joku ylimääräinen juurikin tuosta radista johtuen.
Synnytystapa ultra ja lääkäri on sitten vasta kahden viikon päästä.
Ja onpahan aikamoinen mötkäle vissiin meille tulossa. Painoarvio oli 35+0 3148g. Eli melkoinen jytky siis
. Vastaa kuulemma pari viikkoa isompaa tuo koko. Neuvolassakin ovat pari viime kertaa juuri päivitelleet tuota minun isoa vatsan kokoa, joka on melko kaukana yläkäyrästä. Sf oli nyt 34+ viikoilla komeat 36. Joten mahalla on kyllä kokoa vaikka muille jakaa. Toisaalta... tyttö oli painoarvion mukaan ihan samoissa lukemissa näillä viikoilla ja syntyessään sitten 3,5kg, joten välttämättä vatsa tai ultrakaan ei kerro sitä koko totuutta. Niin kuin tytön painoarviokin heitti lopulta sen 0,5kg.
Mutta siis minulle on väläytelty jo käynnistyksen mahdollisuutta, mikäli parin viikon päästä vauva on edelleen suuri viikkoihin nähden. Saas nähdä mikä on sitten "tuomio".
bountylle tsemppiä huomiseen!
Ihanaa kun alkaa vähitellen näitä vauvauutisia sitten putkahdella tänne
adalmiina rv 35+2