Heippa kaikki! Hetken nuolin haavojani, mut halusin tulla teille ilmottamaan, että tämäkään vauva ei pysynyt matkassa
31.12 testi näytti jo täysin negaa ja uuden vuoden aloitin runsaalla vuodolla
Aika paska olo edelleen, kun viivat lupaavasti vahvistui ja olin luottavaisin mielin, että tää pysyy matkassa
Elmässä nyt kaksi ensimmäistä keskenmenoa/kemiallista ja peräkkäin...täytynee soittaa lekuriin ja käydä sokerirasituksessa mitä oon tässä kohta kolme vuotta vältelly! Kuulun diabeteksen riskiryhmään ja nyt luin et hoitamaton diabetes voi aiheuttaa keskenmenoja! Tsemppiä teille kaikille ja toivottavasti olen ainut listasta poistuva!
Pahoinvointiin vinkkinä jäädytetyt hedelmät...viinirypäleet, mansikat jne. Sit kun oon tällänen vauva hullu, niin oon jo 2014 syksyllä pillereiden pois jätön jälkeen valkannu rattaa mihin saa hyvin kaksi pientä lasta...kohta ei ole tarvetta enää edes niille, kun kuopus täyttää kohta jo kolme. Te kuitenki kellä on tarvetta käykää tsekkaa baby joggerit city select
Mulla ois ollu neuvola jo nyt 8.1 ja ultra 21.1, ku täti epäili, et ois voinu kuitenki pysyy matkassa se viime kuun kemiallinen. Nyt tarvis huomenna perua neuvola ja en tiiä miten pääsen soittamaan esikoiselta salassa, ku ollaan kaikki kuumeessa kotona...