Pikkupossu sillon, kun mä odotin ensimmäistä kyseisessä kunnassa sai valita yhden ultran, joko niskaturvotus- tai rakenneultran. Valitsin sillon niskaturvotuksen, koska se oli aikasemmin. No "jouduttiin" sit rakenneultraan vielä, kun sydän ei näkyny niskaturvotuksessa kunnolla. Sit mul tuli insuliini hoitonen raskausajan diabetes, niin sen vuoksi sit loppuraskaudessa käytiin viikottain ultrassa. Toisen kanssa kävin alkuraskauden ultrassa, koska edelliset menkat oli niin niukat, et piti määrittää raskauden kesto...sit kävinki siellä KOLME kertaa ennen, kun lääkäri pysyt raskauden keston määrittämään. Sit niska- ja rakenne ultrat ja loppuraskauden seuranta taas diabeteksen ja suunnitellun sektion takia. Kyl itellä ainakin nyt on jotenki paljon epävarmempi olo, kun aiemmin ja vielä tosin aika epätodellinenkin, et voiko tää olla totta!?
Itellä on kans nyt muodostuni mielikuva, että poika ois matkassa, kun samoja oireita kun esikoisen aikana ja hän on poika
Emböy mulla autto päänsärkyyn vesi. Särki kolme päivää päätä, kun tajusin et mulle tulee tota särkyä liian vähästä juomisesta. Nyt vaan en osannu asiaa heti yhdistää, kun tuntuu että join jo paljon normaaliin verrattuna (oon tosi huono juomaan)...piti juoda vielä enemmän! Mun kaverilla on ihan luomuna syntyneet kaksoset, mut syntyivät kanssa vähän ennen aikojaan.
Lennis mä taas valvon iltasin/öisin...ei meinaa millään saada unta! Mä alotin heti vitamiinit (minisun mama), kun en aiemin syöny mitää ja toi foolihappohan tarvitaan jo ihan tässä alussa.
Eea katoin yhden ohjelman missä perheellä oli kolmet kaksoset ja kaikki vielä aika pienellä ikäerolla
Mä en oikeestaan käytä alkoholia muutenkaan, niin kukaan ei edes ihmettelisi juomattomuuttani, mut nyt ei ole tarkotuskaan juopotella. Kaveri (tuleva kummitäti
) tulee lapsensa kanssa kylään pariks päivää, niin vietetään ihan sellanen lapsi ystävällinen uusivuosi. Mun poika on uudenvuoden isällään, niin meillä on kotona vaan tää kohta 3v. ja sit mun kaverilla on saman ikänen tyttö. Kaverille on tarkotus kertoo raskaudesta nyt uutenavuonna ja varmaan pyydän kummiksikin samalla. Hän tiesi viime kuunkin kemiallisesta, niin mikäli jotain kamalaa sattuisi kertoisin hänelle joka tapauksessa!
Onko muilla kummit päätetty? Oletteko miettinyt koska kummiksi pyydätte? Esikoisen kohdalla pyydettiin kummiksi vasta syntymän jälkeen ja tokan kohdalla niskaturvotus ultran jälkeen ja nyt kolmosella meinataan tätä yhtä ystävää pyytää heti ja muut sitten niskaturvotusultran jälkeen varmaan vasta. Nyt kauhee pohdinta kuinka tota kaveri nyt keksisi kivalla tavalla pyytää
Tiuhti ja Nasu 4+3