Heippa!
Tein plussatestin eilen. Viikkoja on kylläkin jo 7 paikkeilla, koska tilanteeni on sellainen, että kuopuksen syntymän jälkeen meni vuosi kun menkat alkoivat ja ne ehtivät tulla yhden kerran. En siis voi tietää, kuinka pitkä kiertoni olisi ollut. Toisaalta seksiä ollut tässä niiden menkkojen jälkeen vain kahdesti ja koska oirehdinta alkoi jo ennen sitä toista kertaa, niin on helppo vetää johtopäätöksiä, milloinka on alkunsa saanut
Oirehdinta oli alkuun vatsan kramppailua varsinkin sängyssä pyörähtäessä ja lievää heikotusta, joka painottui öihin (tällaista öistä pahoinvointia ei ole oikeastaan tässä määrin aiemmin ollut). En kuitenkaan uskonut täysin että raskaana olisin, sillä imetän, ja imetän jopa öisinkin vielä... Pahaolo kuitenkin voimistui, niin ostin testin.
Ja niin ei meillä oikein ollut suunnitelmissa vauvaa.. itse asiassa kuopus jo oli ylläri. Itse olen sitä mieltä, että jos tulee niin tulee, mutta miehelle asia on kovempi pala. Mutta olen hänelle ystävällisesti sanonut, että osta kumeja. Olen aikoinaan 8 vuotta syönyt nappeja ja niihin rahaa laittanut. Nyt on miehen vuoro. Ja aina hän sanoo "pitäisi ostaa..."
Noh jos nyt oikein laskin niin suurinpiirtein rv 7+1 on nyt, eli siitä sitten kyllä varmaan tulee muuttumaan. Ja laskettu aika olisi 20.9
Ikää miulla on 34 v. ja miulla on kolme poikaa, 1 v, 4,5 v, 6,5 v.