Moikka! Pakko heti tulla tänne, kun minnes muuallekkaan tätä nyt voisi sepustaa
Elikkäs, tein tänään kaksi raskaustestiä, liuskaan iski heti selvä viiva ja se tietty piti vielä varmistaa clearbluen testillä, joka myös antoi samantein tumman plussan. Ihmettelen kyllä, että tuli jo noin selvät viivat, kun menkkojen pitäisi alkaa ehkä huomenna vasta tai ylihuomenna... Olin varautunut tihrustamaan jollain taskulampulla jotain haamun haamua, joten olin aika yllättynyt!
Noin muutenkin oon aika yllättynyt. Tämä oli nyt toinen yrityskierto ja meillä oli tässä aika pieni aikaikkuna, mihin päätettiin lasta yrittää, ja olin vähän skeptinen, josko näin tarkka suunnittelu voisi toimia... Eka lapsikin kyllä sai heti toisesta kierrosta alkunsa ja on nyt 2-vuotias..
Nyt on vähän pöllämystynyt olo! La oisi menkoista laskettuna 28. syyskuuta, esikko meni la:n yli, joten on kyllä ihan todennäköistä, että tämäkin menee sinne lokakuun puolelle
Tulin nyt tänne kuitenkin
Nyt ja itseasiassa eilenkin vähän juilii mahassa. Koitan ajatella, että on asiaan kuuluvaa ja niin oli ekallakin kerralla, mutta silti hieman mietityttää. Hysteerikko täällä hei vaan!
Mä imetän edelleen esikoista, mutta en varmaan ehkä enää kauaa. Se on jo hetken valitellut, että maito on loppu tai ettei sitä tule.. Joku muukin täällä vielä imetti?
On tää aika jännää, näin toisellakin kerralla. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!