syyskuisten pino

No niin, harjoittelin listan tekemistä ja eihän siitä kovin kummoinen tullut...Minä en varmaan ole paras mahdollinen päivittäjä koska olen vuorotyössä joten lista päivittyisi sitten ihan miten sattuu....Mutta toki voin päivitellä silloin kun tänne pääsen...Hienoja kuvia en kyllä osaa liittää...

Mitäs sanotte, aloitetaanko 1.tammikuuta uusi ketju ja tehdään sitten joka kuukaudelle omansa?
 
maybesomeay: hienohan tuo on, en osaa niitä kuvia minäkään laittaa, muttei liene pääasia jos joku osaa ni ottaa sitten ja laittaa =) meillä siis uusioperhe, kolmas raskaus mutta neljäs lapsi, mulle siis sopii että siellä lukee neljäs. :D ikää jo 28v ja synnytyssairaalana KYS
 
Hei!
Lara- Onnittelut plussasta! :heart:
Neila: Mulla tuli tosi himmeä viiva kun tein eka testin samana päivänä ku kuukautisten piti alkaa.TToisen testin(paremman)tein seuraavana päivänä ja se oli hiukan tummempi.Ja kolmannen tein eilen eli viikko siitä ku kuukautisten ois pitäny alkaa ja siinä viiva oli yhtä tumma kuin tarkistusviivakin.Sivujen päivittäjää ja listan tekijää ei oo vielä ilmottautunu :) sitä tuolla alussa kyselin ku minä en osaa sitä tehdä.
MaybeSomeday virallista päivittäjää tosiaan ei vielä oo ,mut jos sää haluat alkaa siihen hommaan niin ois kiva =) Tai sit jos tuntuu ettei sulla oo aikaa niin jos joku muu halukas ilmottautus.Musta tuo sun tekemä lista oli tosi hyvä,mun laskettu vaan oli väärin..se on 31.8.2010 katoit varmaan alusta ton 1.9 mut se muuttu vasta ku soittelin neuvolaan =) Niin ja mun ikä 29v. Tuo ois tosi hyvä että joka kuulle tulis oma listansa.
Eilen ilmestyi uusi TOSI outo oire.Lapseni tulivat anoppilasta ja anoppilan haju haisi heti nokkaani tosi pahana ja kun yksi lapsista tuli viereeni nukkumaan mulla teki se haju niin pahaa et jouduin kääntymään eri suuntaan nukkuun.Tänään aijon pestä lapset että ne taas tuoksuu hyville :LOL: Ja siis oikeesti anoppilassa ei haise mikään paha vaan päinvastoin siellä on aina tosi puhdasta.Mut nyt kaikki vaatteetki mitä lapsilla oli ollu päällä siellä ja hiukset haisi musta aivan ällölle.Lapsille enkä miehelle sitä kuitenkaan sanonut :D
Tänään kun istuin pöntölle niin iski taas kova maha kipu ja nousin hädissäni ylös..mitään vuotoa ei oo edelleenkään tullut mut ihmettää nuo kipuilut ja pelottaa myös :'( Onneks ei oo mitään jatkuvaa kipua niin en niin kovasti pelkää tota kohdunulkoista,mut eipä se välttämättä ihan vielä oireiliskaan.Toivosin vaan niin kovasti että neljäs lapsemmekin syntyy mailmaan sitten vasta kun aika on oikea :heart:
 
MaybeSomeday, jos haluat päivittää listaa, laskettu aika mulla 3.9., toinen tulossa, ikä 32 ja synnytyssairaala SeKS.

Olo on vieläkin hieman sekava... ei meinaa uskoa todeksi =). Esikoinen on syntynyt 08 ja viimeisen puoli vuotta olen ollut kamalan vauvakuumeen kourissa. Mies ei ensin ollut innostunut ajatuksesta, mutta viime kuussa hän sitten myönsi, että pikkukakkonen sais tulla. Ja en voi todellakaan uskoa, et eka kierrosta tärppäs!

Olen myös niin innoissani, et varasin tänään ajan neuvolaan. Miten sitä jaksaa odottaa kuukauden, kun se on "vasta" helmikuun alussa...? ;)
 
Lara- : se edellinen testi oli kyllä minusta selvä plusa.mut mikä se viiva oli sen testiviivan päällä.lähtikö se pois?minkä merkkinen testi se oli?apteekin testit näyttää ainaki selvästi ja sit se millä tein tokana.se merkki lukee jossain aijemmassa viestissäni.en muista sitä enään.
pikkuvintiön äippä: Mulla kans olo sekava ja varsinki ku meilläkin tärppäs eka kerrasta ja niin on tärpännyt myös tuo meidän 08 syntynytkin =) Ja toinen lapsemmekin tarvi vain kolmen kierron yrityksen.Ei tää tunnu todelliselle ku esikoista odotettiin 3vuotta.Joka kuukausi odotettiin,itkettiin ja petyttiin.Tai minä lähinnä hoidin tuon itkemis puolen.Mää en kans ymmärrä miten jaksan oottaa tota neuvolaa joka on tammikuun lopussa.Tänäänki oon meinannu jo moneen kertaan varata ultra aikaa yksityiseltä,mut sit tulee mieleen et jos kaikki on ultrassa hyvin ja oon aivan innoissani ja sit tapahtuuki jotain.No toisaalta ois taas niin ihanaa tietää onko tuolla mahassa ketään. :heart:
 
yöllistä pohdintaa...taas on testi tehty, ei kai se viiva päivässä tummene mutta jotenkin niin muistan tuossa huhtikuisissa kirjoittelun alkuvaiheen kun niin moni tippui kyydistä.. :| ja pelot on sen mukaiset vaikkei pitäis... :headwall: se pelkääminen kun ei auta ketään..silloin ei koskaan sydömen lyöntejä saanut kuulla, jospa nyt menisi toisin. kädet on ristissä sekä minulla että miehellä että pikkuinen jaksaisi mukana...meille kaikille kovasti tarrasukkia toivon...ja onko keltään kontrolloitu tuota hcg arvoa?? jos on niin millaisia lukemia niistä teillä on ja millaisilla viikoilla..? ja koskahan mun l.a on...pitäne ehtiä joku laskuri joka sen näyttää.... :D HYvää yötä kaikille....
 
Siis mulla oli siinä plussa testissä käytössä CleaBlue ja se edelleenkin näyttää plussaa...
Tein nyt aamupissasta ton saman cittarin tikun ja se on ihan puhdas negatiivinen... :ashamed:
Mitä hittoa oikeesti....
 
Lara- oisko mahdollista että kyseessä ois kemiallinen raskaus jonka cb jo tunnisti mutta sitten ei kiinnittynyt tms jonka vuoksi hormoonipitoisuus ei nyt nousekkaan toivotulla tavalla...jos näin on, pitäisi tädin kyllä pian kurvata pihaan :'( mulla kanssa tommonen kokemus ja tarpeeks monta negatestiä tehtyäni sitten alko menkatkin... :'( mie vaan viimeiseen saakka mie uskottelin itselleni et raskaana olen ja ettei ne testit sitä vielä vaan syystä tai toisesta näytä. toivottavasti siun kohdalla kyse on siitä ettei hormonitaso ole vielä riittävän korkea ja näkyy siksi vain herkällä testillä...peukkuja pidetään!
 
Neila: tuliko kuitenkin kaks viivaa siihen uuteenki testiin? Ei se juuri päivässä tummene,mää kokeilin :LOL: se toinen testi minkä sillon tein oli ehkä tarkempi entä se apteekin oma ja silti viiva vain hiukan tummempi.Viikon ku ootin ni sit viiva oli yhtä tumma ku tarkastusviiva.
raskauslaskuri on täällä kaksplussan sivuilla,mut en tiiä miks se näyttää päivän liian paljon.vauvalehden laskuri näytti samaa mitä mulle neuvolasta sanottiin lasketuks.
Lara-: mulla tuli nyt kans mieleen sama mitä Neilakin ehotti :'( tai sit jos se cittarin testion vaan paljo huonompi laatunen.Mää tekisin sinuna uuden saman testin mikä se ensimmäinenkin oli ja jos se on nega niin pakkokai sit sitä ois uskoo :'( mut jos se onkin positiivinen niin sit ne cittarin testit on huonoja.Mulle kävi yhesti niin et menkat oli varmaan kaks kuukautta pois.tein positiivisen raskaustestin,mut myöhemmin ku tein uuden se olikin nega,MUTTA menkat ei silti alkanu ja se oli outoo :( Menkat käynnisteltiin sillon keltarauhashormooneilla.Tuo oli silloin kun kärsimme sen kolme kuukautta lapsettomuudesta.Mutta Lara- : peukkuja pidän että olet raskaana :heart:
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!! :flower:
 
rakkaudesta äiti: kyllä mie siihen uuteenkiin testiin hetimiten 2 selkeää viivaa sain, toinen vain hieman haaleampi kun toinen...no, jospa se siitä...pitää malttaa odottaa :D kiitos vastauksestasi.
 
rakkaudesta äiti: Mulla on kierto hämärä, kun lopetin ehkäsyn käytön ja odottelin sillon tyhjennysvuotoa 2kk, sitten vuosin viikon ja nyt kp30/??...
Tein tänään CB Digin töissä, pidättelin 3,5 tuntia ja oli neg...
:ashamed:
Olo on jotenkin "raksautunut", tuntuu nyt kyllä aika pahalta, kun veikkaan itsekkin, että tämä on nyt sellainen kemiallinen.... :'(
Koko päivän ollut sellainen olo, että täti kurvaa, mutta valkkaria vaan on lorissut...
Ma menen labraan jollei täti jo tule.

Hyvät uudet vuodet kaikille ja kiitos vastauksista!

Neila: Sylin täydeltä ONNEA!! :flower:
 
huokaus, väsynyt semmonen. mie en oikein tiiä, vaikka toi oma mies yleensä on ihana ja huomaavainen on siitäkin löytyny nyt piirteitä jotka todella saa miettimään. meillähän on uusioperhe, ja yleensä herätään siihen et sen 4v tyttö ampuu tuonne meidän makkariin huutamaan "mulla on vessahätä" no tänään se ei tullu elikkäs sen puoleen ois saatu nukkua, noh mies ampu ylös (eilen otti juomista ja mie pein seuraa selvinpäin ja ilta oli ihan mukava) ja lohkas sitten sanoa et nousee ylös silläkin uhalla et mie herään väärällä jalalla...en tiedä mutta jotenkin se osu tohon hermosuoneen...huokaus. oikein hyvää uutta vuotta kaikille, tai parempaa kun tänne...huokaus ja anteeksi marinat...raskausoireita ei ole, toisaalta toivois että ois, toisaalta ei niitä enää tähän aamuun kaipais..tarpeeksi mieli maassa muutenkin.
 
Neila: :hug:
kyllä ne miehet joskus osaa ampua!
Mä heräsin 8 koska joudun tänään töihin tuuraamaan ja ilokseni oli olkkarin lattia täynnä koirat ripulia ja pissaa, että aina ei voi herätä ilosena :D

Toivottavasti mieles on jo parempi! :heart:

Mä en ole noihin ovulaatiotikkuihin vielä menny, mies lähtee ens ma armeijaan :( , joten raskautumisella ei ole "kiire"....
Tänään kyllä niiiin paha olo, että en tiedä miten päin olisin...

Ajatukset pomppii, kun olin jo varma, etten raskaana olisi ja nyt on niin karmee pahoinvointi päällä ettei mitään rajaa :x
Täytyy vaan odotella maanantaihin ja toivoa, että tässä pinossa sitten olisin!

Iloisia ajatuksia täältä sulle Neila :hug:
 
Lara- tuolta elokuisista hyppään tänne kirjoittamaan kun oon seurannut tilannettasi ja syyskuisten pinoakin,Onnittelut kaikille plussanneille :flower:
Sullahan oli joku herkkä clearbluen testi siis näyttänyt plussaa?
Ja nyt vaan negaa?

Tulee niin mieleen mun kokemus,ihan tämän nykyisen raskauden kohdalla.
Mä tein ekan raskaustestin 27.11 johon sain plussa(oli tälläinen herkkä testi jolla voi testata ennen menkkojen alkua)
Viiva oli vielä kuitenkin hivenen haalea ja halusin seuraavana amuna testata varmistustestin.
Saman merkkisellä testillä sain seuraavana aamuna negan
Ihan pettyneenä ja hoomoilasena olin,mitä tämä on.
Testejä kului monta seuraavalla viikolla,kaikki negoja.
Soitin äitiysneuvolaan kysyäkseni neuvoja tilanteeseeni.
Siellä meinattiin että mulla ns keskeytynyt keskenmeno,kun vuotoa ei ole ja testi ollut ensin plus ja sitten miinusta.Käski odottaa 2 viikkoa ja mennä verikokeille.laittoi lähetteen (hcg)
no mun olo alkoi olla entistä enemmän raskautunut ja olin ihmeissäni,jollain halvalla marketti testillä testailin vielä 5.12 negaa ja luovutin.
Kuitenkin 6.12 illalla sanoin miehelle että mun olo on niin outo että jos aamulla ei menkkoja näy vieläkään,testaan sen jemmassa olleen digitestin jota olin säästänyt.

Aamuyöllä 7.12 sitten tein tärisevin käsin ja sain tuloksen raskaana 1-2
Täytyi vielä tuonkin jälkeen muutama testi tehdä että uskoin :D

Mutta siis summarum;todennäköisesti mulla se eka testi reagoi ovikseen joka oli myöhäisessä vaiheessa siinä kierrossa.
Mutta raskaus alkoi(mikä sekin kyllä ihme,sillä ennen tuota 27.11 "ovisplussaa"oltiin viikko sitten viimeksi peittoa heilutettu)Ja lopulta tuli pysyvä + testiin.

Noi herkät testit on siitä huonoja että voivat tosiaan reagoida ovikseen ja myöskin näihin ns kemiallisiin joissa hedelmöittynyt munasolu yrittää kiinnittyä,epäonnistuu kuitenkin.

Mutta sullakin kun vuoto ei ole alkanut,jospa se testi näytti oviksen ja nyt voisi tulla plussa viikon päästä oikeasti? :hug:

Halusin nyt kirjoittaa tämän tarinani jos siitä olisi iloa sulle,että näinkin voi käydä :flower: Vauvakuume puolella oli samoihin aikoihin muistaakseni toinenkin äiti jolla kävi kuten mulla...

+++++Tuulia sulle :heart:
 

Yhteistyössä