Lara- tuolta elokuisista hyppään tänne kirjoittamaan kun oon seurannut tilannettasi ja syyskuisten pinoakin,Onnittelut kaikille plussanneille :flower:
Sullahan oli joku herkkä clearbluen testi siis näyttänyt plussaa?
Ja nyt vaan negaa?
Tulee niin mieleen mun kokemus,ihan tämän nykyisen raskauden kohdalla.
Mä tein ekan raskaustestin 27.11 johon sain
plussa(oli tälläinen herkkä testi jolla voi testata ennen menkkojen alkua)
Viiva oli vielä kuitenkin hivenen haalea ja halusin seuraavana amuna testata varmistustestin.
Saman merkkisellä testillä sain seuraavana aamuna
negan
Ihan pettyneenä ja hoomoilasena olin,mitä tämä on.
Testejä kului monta seuraavalla viikolla,kaikki
negoja.
Soitin äitiysneuvolaan kysyäkseni neuvoja tilanteeseeni.
Siellä meinattiin että mulla ns keskeytynyt keskenmeno,kun vuotoa ei ole ja testi ollut ensin plus ja sitten miinusta.Käski odottaa 2 viikkoa ja mennä verikokeille.laittoi lähetteen (hcg)
no mun olo alkoi olla entistä enemmän raskautunut ja olin ihmeissäni,jollain halvalla marketti testillä testailin vielä 5.12 negaa ja luovutin.
Kuitenkin 6.12 illalla sanoin miehelle että mun olo on niin outo että jos aamulla ei menkkoja näy vieläkään,testaan sen jemmassa olleen digitestin jota olin säästänyt.
Aamuyöllä 7.12 sitten tein tärisevin käsin ja sain tuloksen
raskaana 1-2
Täytyi vielä tuonkin jälkeen muutama testi tehdä että uskoin
Mutta siis summarum;todennäköisesti mulla se eka testi reagoi
ovikseen joka oli myöhäisessä vaiheessa siinä kierrossa.
Mutta raskaus alkoi(mikä sekin kyllä ihme,sillä ennen tuota 27.11 "ovisplussaa"oltiin viikko sitten viimeksi peittoa heilutettu)Ja lopulta tuli pysyvä + testiin.
Noi herkät testit on siitä huonoja että voivat tosiaan reagoida ovikseen ja myöskin näihin ns kemiallisiin joissa hedelmöittynyt munasolu yrittää kiinnittyä,epäonnistuu kuitenkin.
Mutta sullakin kun vuoto ei ole alkanut,jospa se testi näytti oviksen ja nyt voisi tulla plussa viikon päästä oikeasti? :hug:
Halusin nyt kirjoittaa tämän tarinani jos siitä olisi iloa sulle,että näinkin voi käydä :flower: Vauvakuume puolella oli samoihin aikoihin muistaakseni toinenkin äiti jolla kävi kuten mulla...
+++++Tuulia sulle :heart: