@Kiira29 on kyllä kiva olla samassa veneessä jännäilemässä ja odottamassa! Mulla viime kuun km vuoks on niin, et saan varmaan viikon 4 lopulle tai viikolle 5 varhaisultraan ajan, ainakin niin nla:n tätyli sanos mulle.. Kumpa pikkuset pitäs nyt kaikilla vaan lujasti kiinni! JA juu, ajattelin ehkä nyt loppuviikosta tehdä, koska sillon mun laskujen mukaan olis ainakin 5+, lauantaina ehkä 5 +4, niin luulis sit näkyvän. Tai sit YRITÄN odottaa suosiolla ens maanantaihin..
@suan ihana kuulla, että myös siellä kaikki kaikki kunnossa! Ja että pysyisikin kunnossa.
Vitsi, kun pääsisi itsekkin kuulemaan pienen sykkeen! Oon kerran ultrassa ollu, ja se oli sillon kkm:n nt -ultra, jossa sit todettiinki se keskeytyminen. Oli kurja nähdä pieni ihmisenalku, joka ei jaksanut sen pidemmälle.. Mut toivon niin, että tää on se mein raskaus!<3
@suan ihana kuulla, että myös siellä kaikki kaikki kunnossa! Ja että pysyisikin kunnossa.
Vitsi, kun pääsisi itsekkin kuulemaan pienen sykkeen! Oon kerran ultrassa ollu, ja se oli sillon kkm:n nt -ultra, jossa sit todettiinki se keskeytyminen. Oli kurja nähdä pieni ihmisenalku, joka ei jaksanut sen pidemmälle.. Mut toivon niin, että tää on se mein raskaus!<3