Hip,
Kurjaa, että kuljet samassa veneessä kanssani.

Minulle tosiaan määrättiin viime keskiviikkona annostuksella 1 tabletti enintään 3 kertaa vuorokaudessa. Enää en oksentele, mutta yökin edelleen välillä rajustikin useasti tunnin aikana. Viimeviikko oli kyllä kamalampi kuin esim. tämä päivä, joten kait tuo on vähän auttanut. Kovin tuntuu menevän aaltoliikettä tämä olo. Pahempina päivinä tuntuu, että ihan sama ottaako lääkettä vai ei, mutta toisinaan tuntuu siedettävältä. Viimeksi lauantaina itkin, kun olo oli aivan kamala eikä ollut asiaa kodin ulkopuolelle, mutta tänään on tuntunut suhteellisen siedettävältä.
Sanoisin siis, että vaikutus näkyi heti oksentelun poisjääntinä, mutta useamman päivän vei saavuttaa siedettävä olo. Tiedä sitten johtuuko Primperasta vai tottumisesta vai normaalista helpotuksesta. Olen kyllä pohtinut Primperan pois jättämistä, kun en ole varma sen hyödystä, mutta kait mä vielä jatkan. Eilen selvisin 2 tabua/vrk ja tänään todennäköisesti myös.
Minuakin kauhistuttaa, että miten voi kestää, jos tämä vain jatkuu ja jatkuu, pahimmassa tapauksessa läpi raskauden?!? Ei paljon naurata, vaikka vauva erittäin toivottu onkin. Minä kokeilin pari viikkoa sitten kaiken maailman pahoinvointirannekkeet, b-vitamiinit ja usein syömiset, mutta rannekkeista tuli vain ranteet kipeiksi, b-vitamiinista neonkeltaiseksi pissa ja usein syömisillä nyt ei suurta vaikutusta ole. :/ Tällä hetkellä kyllä syön tunnin välein ja vitamiineja menee, kun tuo maistuvien ruokien määrä on rajattu.
Paljon jaksamista sinulle, Elefantti! Niin kamalaa kuin tämä onkin, niin myönnän olevan ns. kiva kuulla toisestakin samassa tilanteessa olevasta. Vertaistuki lohduttaa edes hitusen, vaikka en toivoisi tätä edes pahimmalle vihamiehellekään. Voimia!
-Syyshortensia