Syyni miksi välttelen kauniita työtovereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokenut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pistät naisen kauneuden hänen käytöksensä syyksi. Eikö vaan, että "ruman" naisen kohdalla syynä olisi esimerkiksi persoona? Sama homma, kun suomalaisten tekemät rötökset menevät yksilön ominaisuuksien piikkiin (esim. "se on hullu" ), kun taas usein ulkomaalaisten tekemät mokat menee etnisen ryhmän piikkiin (esim. "ne sveitsiläiset on kaikki tommosia sikoja" ). Kauneus ei selitä tökeröä käytöstä, eikä kaikki kauniit pelaa ihmissuhdepelejä. Ehkä kauneus mahdollistaa paremmin tuommoisen touhun (enemmän miehiä ympärillä ), muttei selitä sitä, eikä siitä voi yleistää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäköhän sen suhteen sitten nykyään tunnistaa, ei ainakaan siitä, että ollaan yhdessä ja harrastetaan seksiäkin säännöllisesti.

En oikein tiedä, pitäisikö sitä jotenkin yhdessä sopia, että nyt ollaan ns seurusteleva pari? Tai ehkä se menee luonnollisemmin, jos kumpikin rakastuu oikein kunnolla, on itsestäänselvää, että nyt ollaan vain me kaksi yhdessä, muita ei tapailla. Itse olen viimeksi 80-luvulla aloittanut suhdetta, joten olen ehkää hieman pihalla :D

Yhteistyössä