syylä jalkapohjassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa kukka

Vieras
Osaisiko joku kertoa, mikä tuossa Wartner syylänpoistoaineessa on se haitallinen juttu, kun sitä ei saa käyttää imettäessä? Minulla on inhottava ja kipeä syylä keskellä päkiää ja haluaisin siitä eroon. Olen kokeillut syylänpoistolaastaria, mutta se ei pysy paikallaan vaikka siihen laittaisi mitä päälle. Ja tehokaan ei taida olla kovin huima.

Tässä on linkki siihen Wartner syylänpoistoaineeseen ja just siihen kohtaan, missä kerrotaan mistä se koostuu.
http://www.wartner.eu/fi/wartner/

Kiitos, jos joku osaa auttaa.

Jos oisit vrk:n imettämättä?
Ja jos Wartneria käytät,niin pidä kauemmin kuin se mitä ohjeessa lukee.
Pidä niin kauan että sattuu,sitten pois.

Sillä niillä ohjeillä ei lähe mikään syylä.Näin terv.keskusksessa hoidin vielä järeemmällä aineella syyliä.Noin minsa per syylä.

Mikähän se vaarallinen aine tuossa tökötissä on? Jotenkin ajattelisin, että olisi mukavampi hoitaa syylä pois yhdellä jäädyttämiskerralla, kuin pitää laastaria tai teippiä pari kuukautta jalkapohjassa :snotty:

Sitä SAA käyttää imettäessä. Soitin itse tosta samasta aineesta teratologiseen tietopalveluun ja näin sanoivat. Tosin mulla ei ainakaan se tehonnut jalkapohjan syylään. Eikä lääkärin tekemä jäädytyskään. Lääkärin mukaan just päkiä on hankala paikka saada syylä pois.

Jaahas. No siellä tuoteselosteessa on sit vissiin varmuuden vuoksi se ei raskaana eikä imettäessä. Välillä on tosi tyhmää se, kun joka mahdollinen asia on kielletty ihan vaan varmuuden vuoksi, vaikka ei olisikaan mitään oikeaa varaa sikiölle tai lapselle. No, onhan se tietty hyvä olla varovainen, mutta pitäisi mun mielestä tajuta sekin, että oikeasti joihinkin asioihin kaipaa apua myös imetysaikana. Mulla toi jalkapohja on oikeasti niin kipeä, että kävely on jo hankalaa...

Yhteistyössä