V
viera
Vieras
Puhuin äitini kanssa puhelimessa ja jotenkin asia sivusi vaippojen vaihtamista ja niiden kulutusta. Äitini tuumasi sitten, että hän ei kyllä vaihtanut nuorimmilla lapsillaan vaippoja kuin 2-3 kertaa päivässä ellei sitten tullut kakkaa. Muistan tosin itse ihan hyvin, että jos esim. oli saunaan meno kahden tunnin päästä niin se paskakin sai kellua siellä vaipassa siihen asti. Syyksi hän totesi äsken, että koska oli kolme lasta yhtä aikaa vaipoissa niin ei oikein voinut jatkuvaan vaihdella, kun ne vaipatkin maksaa.
Tarviiko niitä lapsia hankkia semmoista liutaa, jos ei ole varaa edes ostaa tarpeellista määrää vaippoja. Tai ehkä oikeamminkin halua ostaa ja vaihtaa niitä. Eipä tulisi mieleenkään pitää lastani vaipassa noin etten vaihda kuin 2-3 kertaa vuorokaudessa.
En osannut oikein kommentoidakaan mitään. Tuumasin vain, että tuo meidän kuopus kyllä repii itse vaipan pois jos se on epämiellyttävä eli on pakko vaihtaa.
Tarviiko niitä lapsia hankkia semmoista liutaa, jos ei ole varaa edes ostaa tarpeellista määrää vaippoja. Tai ehkä oikeamminkin halua ostaa ja vaihtaa niitä. Eipä tulisi mieleenkään pitää lastani vaipassa noin etten vaihda kuin 2-3 kertaa vuorokaudessa.
En osannut oikein kommentoidakaan mitään. Tuumasin vain, että tuo meidän kuopus kyllä repii itse vaipan pois jos se on epämiellyttävä eli on pakko vaihtaa.