Syy lapsettomuuteen!


Tää selittäs aika paljon.

Eli jos mies on valittu jo sillon, kun on käytetty e-pillereitä, niin samam mies ei olisi paras potentiaalinen mies sen jälkeen kun pillerit on jätetty!

Johtuukohan tästä esim. se, että oma aviomies ei pidemmän päälle naisia jaksa kiehtoa, kun avioliitossahan usein nuo pillerit jätetään pois?
Erään tutkimuksen mukaan kun 50% naisista pettää (miehistä 40%). Eli olisiko noissakin prosenteissa kyse vaan siitä, että nainen koittaa etsiä geneettisesti sopivaa isää lapsilleen, kun oma mies on liian "omanlainen"?

Tässäpä pohtimista.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Ehk%C3%A4isypillerit+saavat+valitsemaan+v%C3%A4%C3%A4r%C3%A4n+kumppanin/1135238526821

-Rva B (joka kuitenkin meinasi nyt omasta aviomiehestään tuota lapsensa isää...) :LOL:
 
Mulla ei sentään ollu mitään hormonaalista ehkäsyä ku mieheni tapasin. Eikä sitä ennen ollu koskaan ollukaan. :D

Hmm...perimältään erilainen puoliso.... Me ollaan aivan älyttömän samanlaisia miehen kans. :eek: No, paitsi että ukko on ku Pohjanmaan lakeudet, ja mä olen ku Himalajan vuoristo. :D
 

Yhteistyössä