Syvempää ystävyyttä

  • Viestiketjun aloittaja Lady in red
  • Ensimmäinen viesti
Lady in red
Olimme tunteneet Reijon ja Kaijan jo vuosia. Lapsemme olivat aikoinaan samassa koulussa, harrastukset yhdistivät heitä ja opettivat meidät isät ja äiditkin tutustumaan toisiimme. Niinpä minä ja mieheni Martti saimme todella läheiset ystävät, ja ystävyyssuhde on jatkunut edelleen, vaikka lapset ovat varttuneet aikuisiksi ja muuttaneet pois kotoa. Käyn pari kertaa viikossa Kaijan kanssa kävelylenkillä, miehet käyvät yhdessä jääkiekkopeleissä, matkustelemme ja muutenkin kyläilemme toistemme luona. Ystävyyssuhteemme on hyvin avoin, luottamuksellinen ja kerromme toisillemme hyvin arkaluontoisiakin asioita. Kaija ja Reijo tukivat todella hienosti minua sairastuttuani rintasyöpään joitakin vuosia sitten ja auttoivat nujertamaan tuon vaikean sairauden. Menetin sen seurauksena toisen rintani, ja itsetuntoni, naisellisuuteni kärsi kovin.

Oli alkukesän päivä, hyvin lämmin sellainen. Reijo ja Martti rakensivat meille uutta terassia. Me toimimme huoltojoukkoina, valmistimme ruokaa, keittelimme kahvia ja siinä sivussa paransimme naisten kesken maailman asioita. Päivä alkoi pikkuhiljaa kääntyä illaksi, aloimme lämmittää talkoosaunaa, mutta sitä ennen teimme Kaijan kanssa vielä pienen lenkin. Lenkillä puhe kääntyi jossain vaiheessa seksiin. Kaija kertoi hänen ja Reijon sänkypuuhien olevan kuin pakkopullaa - hän ei enää osaa nauttia samasta miehestä, samasta tavasta koskettaa, suudella. Samoista asennoista, aivan kuin samaa levyä soitettaisiin vuodesta toiseen. Totesin, että hän sentään saa seksiä - sairastuttuani syöpään Martti ei ole halunnut rakastella kuin satunnaisesti kanssani. Ilmeisesti hän jotenkin karsastaa minua eikä osaa suhtautua minuun naisena, joka edelleen haluaa nauttia elämästä, seksistä. Kerroin Kaijalle, että ollessamme alasti Martin huomio kiinnittyy vain poistettuun rintaan, silmiiin tai alapäähäni hän ei vilkaisekaan. Kaija käänsi asian leikiksi ja kehotti minua laittamaan lipun pystyyn häpyyni - ehkäpä sitten sekin huomiota saisi. Vastasin Kaijalle, että taidan hankkia itselleni tyttöystävän - nainen voisi paremmin ymmärtää toista naista. Kaija pysähtyi, katsoi minua silmiin ja kysyi vakavalla äänellä:"Voisitko olla toisen naisen kanssa?". En ollut koskaan oikeasti miettinyt koko asiaa, mutta nyt se valtasi ajatukseni. "Ehkä voisinkin!", vastasin päättäväisenä. Kaija nauroi, tarttui käsivarteeni vetäen minut kanssaan käsikynkkään. "Tässä sinun heilasi sitten on!", hän sanoi. Vaikka siinä oli leikkiä seassa, niin sisälläni oli tunne, että siinä oli ripaus tottakin - ja tämä kävi varsin pian ilmi.

Nimittäin palattuamme painelimme Kaijan kanssa suoraan saunaan. Miehet lähtivät vielä käymään rautakaupassa. Saisimme olla kahdestaan vähintään tunnin ajan. Hain meille siiderit ja siirryimme pukuhuoneen puolelle riisuutumaan. Olimme Kaijan kanssa hyvin paljon toistemme kaltaisia. Kumpikin olimme suht' hoikkia, vaikka tietysti ikä näkyi vartaloissamme. Kaijalla oli kadehdittavan isot rinnat ja verrattain kiinteä povi, ja minä olin mokoma rintapuoli. Kaija oli vaalea, hänen häpyään peitti vaalea, aika hentoinen karvoitus ja hänen pyllynsä oli aavistuksen verran päässyt repsahtamaan. Siinä mielessä minä löin hänet oikein kunnolla. Oma peppuni oli kiinteä säännöllisen jumppaamisen myötä. Toisaalta siinä missä Kaija oli synnynnäinen blondi, minä olin tummaverikkö, joka näkyy myös siinä, että häpyäni verhoaa tumma karvamatto. Kaija vitsailikin tästä minulle:"On se kumma, ettei Martti tuota sinun pimppaasi huomaa, kun musta karvoitus lähes työntyy silmille!". Vastasin, että ehkä vika onkin juuri siinä - se on liian tuttua. "Ajellaan ne pois!", Kaija huudahti. Minuun iski piru, sanoin, että ajellaan vaan. Luulisi ainakin moisen muutoksen huomaavan.

Kävimme kuitenkin ensin löylyssä. Jostain syystä olimme kumpikin hiljaa. Minua jännitti, en tiennyt pitäisikö leikki lopettaa siihen. Mihin se johtaisi? Tekisinkö jotain sellaista, mikä rikkoisi hedelmällisen ystävyytemme? Näiden aatoksien kera menin pesulle edeltä. Suihkutin vilvoittavaa vettä päälleni silmät ummessa. Kuulin Kaijan tulevan myös pesuhuoneeseen. Eikä hän pelkästään astunut sisään, vaan tuli kanssani suihkuun! Hän otti saippuan käsiinsä ja alkoi hieroa sitä minuun. Tilanne tuntui aluksi kiusalliselta. Jännityin välittömästi, mutten saanut sanaa suustani, kieli tarttui kitalakeeni. "Älä jännitä", Kaija pyysi, "Sinähän olet heilani...", hän jatkoi. Hänen sanansa laukaisivat jännitykseni, ja hänen hellät kätensä tuntuivat todella hyviltä. Miten naisen kosketus voikin tuntua niin erilaiselta kuin miehen? Hänen sormensa olivat hennot, herkät kuin pianistilla. Hän painoi povensa kiinni selkääni, hieroi käsin rintaani, koskettaen rohkeasti myös poistetun rinnan kohdalta. Lämpimät väreet levisivät kihelmöivään alavatsaani, kupeeni hehkuivat. En ollut tuntenut näin kuukausiin, vuosiin. Minä halusin, minua haluttiin!

Kaija asetti minut selälleni pesupenkille, otti pesuainehyllystä ladyshave:n, jota käytän säärikarvojeni ajeluun. Hän levitti saippuavaahtoa häpykarvoitukseeni ja alkoi sitten huolellisen työnsä. Vähä vähältä karvoitus harveni, ihoni alkoi paljastua. Ajelun ohessa Kaija hellästi hiveli pimppaani, häpyhuulia. Hän kehui sen kauneutta, klitoriksen suuruutta, lihani punaisuutta. Hänen sanansa olivat musiikkia korvilleni, todellisia sulosointuja. Hänen kosketuksensa oli kuin Midaksella, se muutti pimppani kullaksi, herätti sen henkiin, sytytti liekkeihin. Kun lopulta työ oli valmis, Kaija antoi minulle käsipeilin, jonka avulla voisin katsoa tulosta. Kylläpä se näytti kauniilta!
 
Lady in red
Tarina jatkuu...

Eikä paljas häpyni ollut pelkästään kaunis - se oli myös kiihoittunut! Se oli märkä, turvonnut, aivan helakanpunainen. En uskonut tilannetta todeksi! Minä, joka olin aivan kokematon seksissä toisten naisten kanssa, minä, joka en ollut koskaan edes ajatellut ajelevani karvojani, makasin nyt äärimmäisen halukkaana ja kiihoittuneena parhaan ystävättäreni edessä. Ja Kaija huomasi tämän. Hän ei kuitenkaan antanut epäuskolleni valtaa, vaan painoi suunsa vasten häpyäni ja alkoi kielellään hyväillä minua. Pidän suuseksistä, mieheni Martti on siinä todella taitava, mutta Kaija ylsi aivan omiin sfääreihinsä. Se oli taidetta, se oli jotain niin upeaa, etten olisi voinut etukäteen edes ajatella. Minulla on yleensä orgasmi työn ja tuskan takana, mutta nyt räjähdin erittäin nopeasti. Lantioni nytkyi penkillä, selkäni nousi kaarelle ja takerruin Kaijaa voimakkaasti niskasta painaen häntä lähes väkivalloin tiukemmin kiinni itseeni. Kaija jatkoi edelleen upeaa käsittelyään aiheuttaen minulle valtaisan sarjan pienempiä orgasmejä. Minä tulin ja tulin! Huusin, itkin,nyyhkytin nautinnosta ja ilosta. Lopulta en jaksanut enää, vaan pyysin Kaijaa lopettamaan. Hän nousi ylös jalkojeni välistä, kasvojensa ollessa aivan märät mehuistani. Hän kumartui hitaasti ylleni, hymyili kauniisti ja suuteli minua kevyesti. Hän tuli päälleni makaamaan, olimme vain paikoillamme ja pidimme toisiamme hyvänä.
 
Lady in red
Edelleen tarina jatkuu...

Kun olimme kerran vauhtiin päässeet, niin halusimme sen myös jatkuvan. Nyt Kaija kävi selinmakuulle ja nosti polvensa koukkuun. En ollut koskaan katsonut naisen pimpsaa niin läheltä. Kaijan häpyhuulet olivat aivan pienet, mutta klitoris oli esillä ylväänä. Se oli turvonnut kiimasta, se kaipasi kosketusta. Otin Lady Shave:n käteeni, toisella hieroin saippuaa vasten hentoista karvoitusta. Kaija huokaili silmät kiinni, hän puri huultaan peittääkseen paljastamasta kiihotuksensa. Aloitin ajelun varovaisesti, jotten haavoittaisi hänen herkkää ihoaan. Vähän kerrallaan untuvaista vaaleaa karvaa jäi partakoneen kitaan, liotin sen vierelläni olevaan pesuvatiin ja jatkoin taas työtäni kieli keskellä suuta. Aivan varovaisin liikkein raakkasin karvoja häpyhulten vierestä. Hellästi käsilläni pingotin ihoa, jotta välttyisin käyttämästä liikaa voimaa. Nenääni tulvi naisen tuoksu, todellinen kiima! Kaija nautti, kiihottui, halusi kosketusta, mutten halunnut antaa sitä vielä hänelle. Hän kiehnäsi lantiotaan vasten penkkiä, työnsi suloista rasiaansa lähemmäksi minua, mutta keskityin vain posliinin tekoon. Lopulta viimeinenkin haiven aina peppuvakoa myöten oli niitetty, joten kaadoin lämmintä vettä hiljalleen pitkin häpykumpua pestäkseni vaahdon pois. Vesinoron osuessa Kaijan klitorikseen hän sai välittömästi orgasmin kiljaisten valtavasti.

Tuo kiljaisu johti uskomattomaan tapahtumaan, sillä Reijo ja Martti olivat palanneet rautakaupasta ja olivat aivan saunan ulkopuolella. Olimme viettäneet pitkälti toista tuntia nauttien naisten kesken, mutta nyt taivas putosi niskaamme. Martti katsoi pesuhuoneen ovelta kuinka olin Kaijan jalkojen välissä kauha kädessäni ja hölmistynyt ilme naamallani. Olin aivan sanaton, häpeissäni, mieleni olisi tehnyt vaipua maan alle. Onneksi Reijo pelasti tilanteen ja kehoitti Martti riisuutumaan, koska sauna oli näemmä hyvinkin lämmin. Niinpä miehet kävivät tuumasta toimeen ja olivat pian ilkosillaan edessämme. Ja mikäpäs heitä katsellessa - komeita keski-ikäisiä miehiä, hivenen vatsakkaita, mutta kuitenkin kovassa kunnossa. Ja todella kovassa, mitä heidän elimiinsä tuli, sillä ne nostivat ylväästi päänsä kohti panelikattoa nähdessään posliiniset alapäämme. Martti ei suinkaan ollut pieni mies missään mielessä, hänen sauvansa oli vähintäänkin riittävän kokoinen minulle, mutta Reijon aisa oli aivan omaa luokkaansa. Se oli kuin sadusta, muurinmurtaja, josta voi vain haaveilla.

Kaija oli taas minua nopeampi ja kävi käsiksi Marttiin. Minun mieheeni! Hän imaisi ahnaasti terskan suuhunsa ja aloitti imeä sitä kuin jäätelöä. Minäkään en jäänyt seisomaan tumput suorana,vaan aloin hellävaroen lipoa Reijon valtavaa kalua. Se mahtui vaivoin suuhuni, niin paksu se oli! Miehet nojasivat pesuhuoneen seinään meidän naisten ottaessa heiltä taiteenomaisesti suihin. Hetken päästä Kaija siirsi käyttämämme penkin lähelle seinää, kävi siihen kontilleen ja pyysi minut viereensä. Työnsimme siinä pyllymme ylös ja pian näin kuinka Martin kova kanki raivasi tiensä Kaijan ajeltuun vakoon. Katseeni kuitenkin sumeni, kun tunsin Reijon ryhmysauvan levittävän lihani äärimmilleen ja aloittavan pumppauksen. Se teki ihanaa! Etteikö koolla ole väliä! ON! ON! ON! Herran jestas sentään, mutta paksu sauva antoi kyytiä aivan jokaiselle sopukalleni. Se paukutti vasten kohtuani, se raastoi, se jyysti, mutta se teki hyvää! Nautintoa vielä lisäsi se, että Reijo painoi sormensa vasten peppureikääni ja työnsi sen sisään. Sivusilmällä näin Martin tekevän saman Kaijalle. Kumarruin suutelemaan Kaijaa ja samalla orgasmin järisyttävä aalto, suoranainen tsunami vavisutti kehoani. Kaijan oma iso O seurasi perässä, ja kiimoissamme purimme toistemme huulet verille. Meidän oli kuitenkin hoidettava armaat uroksemme loppuun, joten istuuduimme penkille ja aloimme kiivaasti imeä heidän äärimmilleen paisuneita elimiään. Reijo ryöpsäyttikin varsin pian hirvittävällä voimalla ison annoksen kuumaa spermaa kasvoilleni. Sitä tuli ja tuli. Hieroin hänen kiveksiään lypsääkseni viimeisenkin tipan ulos. Kaija antoi Martin laueta suuhunsa niellen koko satsin. Martti otti Kaijaa niskasta ja painoi tämän kasvot tiukasti itseensä. Luulin, että Kaija tukehtuu valtavaan laavamäärään, mutta urhokkaasti hän nieli kaiken.

Olimme hetken läähättävä lihakasa, keski-ikäisiä ihmisiä nauttimassa seksin iloista. Vilpoisa suihku viilensi meitä, antoi hetken huilata, mutta ilta oli vasta alussa. Ystävyytemme oli saanut aivan uuden piirteen...
 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG

Yhteistyössä