Syvälämpö auttaa

Onkos täällä muita infrapuna syvälämpölaitteen kokeilijoita? Ajattelin tulla kertomaan teille hyvät kanssasisaret tästä konstista päästä senteistä eroon. Minulla on kymmenen käyntiä takana kyseisessä laitteessa ja senttejä on lähtenyt vyötäröltä, lantiolta ja reisistä ainakin 6 ellei enemmänkin. Vielä olisi kaksi kertaa jäljellä hikoilua. Suosittelen tätä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 15:37 Millie kirjoitti:
Hämeenlinnassa olen käynyt. En tiedä missä muualla on kyseistä laitetta. Aikas tyyristähän tuo lysti on, 5 X 250,-. Mutta kyllä tuo raha vois mennä turhempaankin.
Herranjumala, olet siis valmis maksamaan muutamista senteistä 1250e, SIIS 7432 MUMMON MARKKAA. Varmaan tuo raha vois mennä turhempaankin, mutta vois sen käyttää järkevämminkin ja laihduttaa nuo sentit järkevämmällä normaalilla tavalla. :eek:
 
Minäkin täällä nyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 10:43 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 15:37 Millie kirjoitti:
Hämeenlinnassa olen käynyt. En tiedä missä muualla on kyseistä laitetta. Aikas tyyristähän tuo lysti on, 5 X 250,-. Mutta kyllä tuo raha vois mennä turhempaankin.
Herranjumala, olet siis valmis maksamaan muutamista senteistä 1250e, SIIS 7432 MUMMON MARKKAA. Varmaan tuo raha vois mennä turhempaankin, mutta vois sen käyttää järkevämminkin ja laihduttaa nuo sentit järkevämmällä normaalilla tavalla. :eek:
Ja mitäs jos sinä opettelisit ensin laskemaan ja sitten vasta huutelisit :whistle: .
Kyllä 11 kertaa makssaa 550
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 10:59 Minäkin täällä nyt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 10:43 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 15:37 Millie kirjoitti:
Hämeenlinnassa olen käynyt. En tiedä missä muualla on kyseistä laitetta. Aikas tyyristähän tuo lysti on, 5 X 250,-. Mutta kyllä tuo raha vois mennä turhempaankin.
Herranjumala, olet siis valmis maksamaan muutamista senteistä 1250e, SIIS 7432 MUMMON MARKKAA. Varmaan tuo raha vois mennä turhempaankin, mutta vois sen käyttää järkevämminkin ja laihduttaa nuo sentit järkevämmällä normaalilla tavalla. :eek:
Ja mitäs jos sinä opettelisit ensin laskemaan ja sitten vasta huutelisit :whistle: .
Kyllä 11 kertaa makssaa 550
Opettele ite! Kyllä 5 kertaa 250 on 1250. Mistä ihmeestä sait tuollaisen 11 kertaa on 550??
 
Elämä on...
Eli tarkennuksesi hoito maksaa viisi käyntikertaa 250,-. 50 x 11 = 550,- On sitä turhempaankin joskus rahoja tullut laitettua.. Jos vaatekoko pieneni liki kahdella ja selluliitit sai kyytiä niin ei tämä kokeilu mielestäni turha ollut. Kosmetologilla kävin ja jatkossa ajattelin käydä kerran kuukaudessa ylläpitohoitona.
 

Yhteistyössä