Sytotec suuhun vai emättimeen?

nirppurotta harmaana
No mulla kokemusta vain tuosta suunkautta otettavasta, ja mulla lähti tokasta murusesta synnytys käyntiin, supparit tuli heti 3 minuutin välein. Eli noin 6 tuntia käynnistyksen aloittamisesta alko supparit.
 
äippärä
mulle lääkäri sano näin,ekana päivänä yks neljäs osa tabletti kolmeen kertaan.toisena puolikas kolmeenkertaan ja kolmantena emättimeen(kaks ekaa pvää suunkautta)kokonainen(voi olla et muistan väärin)sitten päivän tauko ja taas alusta et kaippa se emättimeen on tehokkaampi.
 
Itselleni laitettiin ainoastaan emättimeen tabletinmurusia. Käynnistyspäivän aikana sain yhteensä 4 murusta 3 tunnin välein. Synnytys käynnistyi samana iltana, vaikka käynnistys oli viimeisen tabletin murusen jälkeen siirretty jatkettavaksi seuraavana päivänä.
Olettaisin, että emättimeen laitetaan murunen siinä tapauksessa, että paikat ovat vielä kiinni. Korjatkaan ihmeessä, jos oletukseni on väärä.

Itse olin ennen käynnistystä auki vain 1 cm ja kun synnytys illalla lähti käyntiin kovilla supistuksilla, olin samaisen 1 cm auki... Eli minulle ne eivät ainakaan kohdunsuulle tehonneet mitenkään.
 
Mä sain ainoastaan suun kautta ja sanoivatkin, että enää ei hirveästi suositella emättimen suulle laittoa, koska se on ollut liian rajua menoa äideille. En sitten tiedä onko kaikissa sairaaloissa sama käytäntö, mutta näin seinäjoella.
 
täällä laitettiin niitä peräti 7 kpl emättimeen ja vasta viimeisin kapseli tehos. Eli käynnistyksessä oltiin kolme päivää ennen kun synnytys alkoi kunnolla ja sit olikin jo kiire saliin (koko synnytys alle 3 h) Ekat pillerit ei todellakaan tehny mulle mitään!
 
Emättimeen laittoivat ja supistukset alkoivat lähes heti tulemaan säännöllisinä 2minuutin välein.Kohdunsuu ei minulla auennut joten jouduin lopuksi kuitenkin tippaan joka sitten tehosi.Eikä jäänyt mitään kammoa käynnistetystä synnytyksestä.
 
Puhveli
Emättimeen laittoivat kolmen päivän ajan ja tässä sitä vielä ollaan maha pystyssä viettämässä välipäivää. Paikkoja on aukaissut, mutta supistukset loppu kolmantena päivänä tykkänään.
 

Yhteistyössä