A
"a p"
Vieras
Ostin system 4 climbazole tonic hoitonestettä ( SYSTEM 4 CLIMBAZOLE TONIC 200 ML KAIKILLE HIUSLAADUILLE - Yliopiston verkkoapteekki ) kun päänahka kutisee ja hiukset rasvoittuu liikaa. Ohjeessa lukee että voidaan laittaa päivittäin tai ennen hiusten pesua. Mutta tuote haisee aivan järkyttävän voimakkaasti, ihan kuin jotain yrttiä olis. Kuinka kukaan voi tuota laittaa päähänsä päivittäin, kun tuota ei edes huuhdella pois? Haju ei todellakaan vähene päivän mittaan, hajusta saa vain migreenin lopulta. nyt käyttänyt vain ennen pesua, mutta ei tuo näytä tuolla tavalla ainakaan minulla toimivan. tietääkö kukaan onko olemassa vastaavaa tuotetta joka ei haise noin pahalle.