Syrjinnästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Sain tänään tietää, että mun duunissa on erästä seksuaalivähemmistöön kuuluvaa ihmistä kohdeltu kaltoin, ja mua niin kiehuttaa!!! |O

Taustalla ajatus, että koska tuo homoseksuaali on samaa sukupuolta kuin minä, niin pakolla hän on minusta kiinnostunut. Varsinkin, jos puhuu jostain muusta, kuin työasioista. En siis tarkoita itseäni, mut eräs toinen ajattelee näin.
Ja tämän seurauksena kyseinen syrjitty henkilö ei taida enää samassa paikassa kanssamme töitä tehdä. Enkä ihmettele. Joo, sekavaa tekstiä.

Todella surullista :( Olemme matkalla kohti seksuaalista tasa-arvoa ja nähtäväksi jää, toteutuuko se koskaan... Tällaiset tapaukset todistavat vähintäänkin sen, että matkaa on edessä vielä vaikka kuinka paljon.

Todella toivon, että syrjitty nostaa ISON rähinän asiasta. Enpä olis ikinä uskonu, muut asiaan liittyvät ihmiset on mun hyviä työkavereita, joita olen aiemmin isosti kunnioittanut. En tiedä, voinko enää.

Ja ai saatana, syrjitylle on töiden vähenemistä perusteltu "taloudellisilla syillä". Henk.koht. tiedän 100% varmuudella, että väite on valetta. :kieh:

Yhteistyössä