Syrjäytynyt mies etsii naisystävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei mammat!

Olen syrjäytynyt vuonna 1988 syntynyt mies ja etsin elämäni ensimmäistä parisuhdetta tai ainakin treffikumppania. Hiukan tietoa minusta:
- 190 cm, 97 kg, ruskeat silmät
- köyhä, olen elänyt koko aikuisikäni (alennetulla) toimeentulotuella tai työmarkkinatuella (juuri nytkin on karenssi päällä, tosin vain 15-päiväinen)
- ei ammattia, tosin ylioppilas olen ja opiskellut alkua kolmesta eri ammattitutkinnosta, kunnes keskeytin ne kun en jaksanut opiskella
- ei työkokemusta poislukien 7 työkokeilua ja yksi kesätyö 18-vuotiaana, jonka vanhempani järjestivät minulle
- ei ystäviä ja välit poikki kaikkiin sukulaisiin
- aikani vietän lähinnä netissä mm. Hommafoorumilla ja olen nettiriippuvainen, asuntoni ulkopuolella käyn yleensä 2-3 kertaa viikossa
- siivoan harvoin, usein vain muutaman kerran vuodessa
- omaan laajan kirjon erilaisia mielenterveysongelmia, luonteeseen liittyviä puutteita ja tietysti asennevammoja, tosin ei ole mitään yksittäistä järkyttävän pahaa mielenterveysongelmaa

Sinulta kumppanini haluaisin seuraavia ominaisuuksia:
- fetissi alistushenkisiin juttuihin, itse kiihotun mm. sitomisesta, piiskaamisesta ja rauhoittavien lääkkeiden pakkoantamisesta (olen valmis lisäksi myös kokeilemaan kanssasi yhdyntää ja muuta perinteistä seksiä)
- et olisi ihan susiruma
- voisimme tulla toimeen persoonina eikä kumpikaan ärsyttäisi toista liikaa
- et ole feministi tai ns. suvaitsevainen
- voit sietää epätäydellisiä henkilökohtaisia ominaisuuksiani ja yleistä luuseriuttani
- et vaadi tutustua sukulaisiini
- haluaisit lapsia kanssani (olen ajatellut, että koska en töissä pl. mahdolliset tulevat työkokeilut, ole niin lasten hoitamisessa olisi edes jotain sisältöä tähän elämään)
- voit olla myös yh, mitä enemmän lapsia sitä parempi

Mahdolliset kiinnostuksen osoitukset pyytäisin saada kommentteina tähän viestiketjuun.

lykka till,

naisethan rakastuu helpoiten renttuihin

sulla on erinomaiset mahikset löytää nainen/naisia, ja paljon

käy useammin ulkona näyttäytymässä, niin näkevät renttuisuutesi ----> rakastuminen <3

lykka till,

naisethan rakastuu helpoiten renttuihin

sulla on erinomaiset mahikset löytää nainen/naisia, ja paljon

käy useammin ulkona näyttäytymässä, niin näkevät renttuisuutesi ----> rakastuminen <3

Eivät naiset rakastu yleisesti renttuihin vaan renttuihin pahiksiin (esim. linnakundeihin), sellaisiin itsevarmoihin ja määrätietoisiin tyyppeihin, jotka näyttävät naiselle kaapin paikan. Ap sen sijaan vaikuttaa rentulta huonoitsetuntoiselta nörtiltä, jotka ovat sitä tyyppiä joka yleensä jää vaille naista koko iäkseen.

No en tiedä olisiko ap:n kuvailema henkilö se kaikkein kamalin vaihtoehto...
Vielä pahempana näkisin sellaisen laihan pienen ituhippimiehen, joka syö kasvisruokaa, käyttää baskeria, kasvattaa pitkää tukaa ja partaa (joka kasvaa huonosti ja näyttää epäsiistille), tuoksuu suitsukkeelle ja tykkää vakosamettihousuistaan. Hän keskittyy tekemään hyväntekeväisyystyötä ja nostaa elantonsa erilaisten tukien muodossa. Juo kenties yrttiteetä. Hänen mielestään valtion kuuluukin maksaa hänen elantonsa, koska hän rakastaa kaikkia, hyväksyy kaikki ja uskoo kaiken järjestyvän, jos vaan uskoo, toivoo ja rakastaa. Hänen mielestään myös suomen pitäisi pelastaa koko maaliman köyhät ja sorretut.

No en tiedä olisiko ap:n kuvailema henkilö se kaikkein kamalin vaihtoehto...
Vielä pahempana näkisin sellaisen laihan pienen ituhippimiehen, joka syö kasvisruokaa, käyttää baskeria, kasvattaa pitkää tukaa ja partaa (joka kasvaa huonosti ja näyttää epäsiistille), tuoksuu suitsukkeelle ja tykkää vakosamettihousuistaan. Hän keskittyy tekemään hyväntekeväisyystyötä ja nostaa elantonsa erilaisten tukien muodossa. Juo kenties yrttiteetä. Hänen mielestään valtion kuuluukin maksaa hänen elantonsa, koska hän rakastaa kaikkia, hyväksyy kaikki ja uskoo kaiken järjestyvän, jos vaan uskoo, toivoo ja rakastaa. Hänen mielestään myös suomen pitäisi pelastaa koko maaliman köyhät ja sorretut.

Ja pössyttely vielä tuohon päälle.

Jos näistä kahdesta vaihtoehdosta olisi pakko valita itselle mies, niin ehdottomasti se olisi ap:n kuvailema tapaus.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Hei mammat!

Olen syrjäytynyt vuonna 1988 syntynyt mies ja etsin elämäni ensimmäistä parisuhdetta tai ainakin treffikumppania. Hiukan tietoa minusta:
- 190 cm, 97 kg, ruskeat silmät
- köyhä, olen elänyt koko aikuisikäni (alennetulla) toimeentulotuella tai työmarkkinatuella (juuri nytkin on karenssi päällä, tosin vain 15-päiväinen)
- ei ammattia, tosin ylioppilas olen ja opiskellut alkua kolmesta eri ammattitutkinnosta, kunnes keskeytin ne kun en jaksanut opiskella
- ei työkokemusta poislukien 7 työkokeilua ja yksi kesätyö 18-vuotiaana, jonka vanhempani järjestivät minulle
- ei ystäviä ja välit poikki kaikkiin sukulaisiin
- aikani vietän lähinnä netissä mm. Hommafoorumilla ja olen nettiriippuvainen, asuntoni ulkopuolella käyn yleensä 2-3 kertaa viikossa
- siivoan harvoin, usein vain muutaman kerran vuodessa
- omaan laajan kirjon erilaisia mielenterveysongelmia, luonteeseen liittyviä puutteita ja tietysti asennevammoja, tosin ei ole mitään yksittäistä järkyttävän pahaa mielenterveysongelmaa

Sinulta kumppanini haluaisin seuraavia ominaisuuksia:
- fetissi alistushenkisiin juttuihin, itse kiihotun mm. sitomisesta, piiskaamisesta ja rauhoittavien lääkkeiden pakkoantamisesta (olen valmis lisäksi myös kokeilemaan kanssasi yhdyntää ja muuta perinteistä seksiä)
- et olisi ihan susiruma
- voisimme tulla toimeen persoonina eikä kumpikaan ärsyttäisi toista liikaa
- et ole feministi tai ns. suvaitsevainen
- voit sietää epätäydellisiä henkilökohtaisia ominaisuuksiani ja yleistä luuseriuttani
- et vaadi tutustua sukulaisiini
- haluaisit lapsia kanssani (olen ajatellut, että koska en töissä pl. mahdolliset tulevat työkokeilut, ole niin lasten hoitamisessa olisi edes jotain sisältöä tähän elämään)
- voit olla myös yh, mitä enemmän lapsia sitä parempi

Mahdolliset kiinnostuksen osoitukset pyytäisin saada kommentteina tähän viestiketjuun.
Sori mutta menen mieluummin nunnaluostariin....

Entä jos löytyy nainen joka muuten täyttää kaikki kriteerit, mutta onkin feministi? Hylkäätkö silloin elämäsi todennäköisesti ainoan mahdollisuuden saada nainen sen vuoksi, vai voisitko kuvitella tinkiväsi vaatimuksesta?

Jonkun lievemmän feministin voisin kyllä huolia, voisi olla jopa ihan kiva väitellä sen kanssa (tykkään väittelystä). Mutta mitään fanaattista teleketjuversiota en kyllä.

Horoskooppimerkkisi?
Kuinka monta lasta haluat ja miten ne kasvatetaan?
Mitä mielenterveysongelmia sinulla on ja saatko niihin apua?

En tiedä horoskooppimerkkiä kun horoskoopit eivät kiinnosta.

En ole miettinyt tarkkaan kuinka monta lasta haluaisin (kun asia ei ole ollut ajankohtainen kumppanin puutteen vuoksi). Mutta varmaan kolme ainakin. Miksei vaikka jopa 5–6 tai enemmän. Varmaan ainakin haluaisin kasvattaa ne siten, että ettei niistä tulisi sellaisia kuin itse olen. Mutta kuitenkin aika konservatiivisesti. Mihinkään kovin moderneihin juttuihin en usko (kuten näihin sokeripelkojuttuihin joita monella on nykyään).

Mielenterveysongelmia on ainakin: lievä masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko, ahdistuneisuus, lievä psykoosi joskus. En saa niihin apua.

En tiedä horoskooppimerkkiä kun horoskoopit eivät kiinnosta.

En ole miettinyt tarkkaan kuinka monta lasta haluaisin (kun asia ei ole ollut ajankohtainen kumppanin puutteen vuoksi). Mutta varmaan kolme ainakin. Miksei vaikka jopa 5–6 tai enemmän. Varmaan ainakin haluaisin kasvattaa ne siten, että ettei niistä tulisi sellaisia kuin itse olen. Mutta kuitenkin aika konservatiivisesti. Mihinkään kovin moderneihin juttuihin en usko (kuten näihin sokeripelkojuttuihin joita monella on nykyään).

Mielenterveysongelmia on ainakin: lievä masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko, ahdistuneisuus, lievä psykoosi joskus. En saa niihin apua.
Kuka ne sun 5-6 lasta elättää?

Minkälainen on lievä psykoosi?

Tuossa oli kolme ongelmaa, mutta muuten kelpaisi.

1. Hommafoorumilla roikkuminen on ehdoton nounou.
2. Tuo fetissi ei todellakaan kiinnosta.
3. Itsensä mieltäminen luuseriksi tarkoittaa kyvyttömyyttä parisuhteeseen.

Muuten tosiaan kelpaisi.

Yhteistyössä