P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Viime vuonna meidän 4-vuotias ei syönyt mutta samanikäinen veljenpoika söi aika ison läjän. Saa nähdä miten tänä vuonna käy, kyllä niitä jokatapauksessa varataan niin paljon että kaikki halukkaat saavat. Me kyllä syödäänkin vaan kaupan pakastealtaasta, en tiedä miten meneteltäisiin jos olisi ihan itse keitettyjä, eikös ne ole aika paljon kalliimpia?
Alkuperäinen kirjoittaja a:Viime vuonna meidän 4-vuotias ei syönyt mutta samanikäinen veljenpoika söi aika ison läjän. Saa nähdä miten tänä vuonna käy, kyllä niitä jokatapauksessa varataan niin paljon että kaikki halukkaat saavat. Me kyllä syödäänkin vaan kaupan pakastealtaasta, en tiedä miten meneteltäisiin jos olisi ihan itse keitettyjä, eikös ne ole aika paljon kalliimpia?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:No tuo on sitä osastoa, että lapsille pitää ravintolassakin tarjotan vain nauravia nakkeja ja ranskiksia, kun "ei ne kuitenkaan muuta syö".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kysyn lähinnä siksi, että ollaan nyt käyty kahdessa kyläpaikassa syömässä rapuja ja kummassakaan ei ole varattu yhtään lapsille "kun lapset eivät kuitenkaan syö rapuja". ja kun ne ravut sattuvat olemaan oman lapsen herkkua (kuoriikin ne itse) niin ihmettelee kovasti että miksi hän ei saa vaan jotain lihapullia ja muuta. No, olen antanut sitten omistani.
Mutta ei se ilmeisesti mitenkään tavallista sitten ole?