H
h
Vieras
Meillä syödään erittäin terveellistä ruokaa ja lapsill ekelpaa kaikki soijapallerot, homejuustot, erikoiset kastikkeet, salaatit ja muut. 10v tyttö ottaa usein kanasallatin jos ollaan ravintolassa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä...:Taidat olla tuttu, kun meidän niko ei tosiaan syö kokolihaa... Ikää hänellä pian 5v ja AINA olen antanut myös hänelle kokolihaa kun on itse syöty, ei vaan kelpaa. Jauhaa suussaan kun purukumia, ei tykkää ja ei myöskään syö.
Olen sen vuoksi sitten antanut jauhelihapihviä tms. kun itse syömme kokolihaa. Kaikki muu ruoka menee hienosti, mutta kokoliha ei maistu.
Alkuperäinen kirjoittaja HEI MUUTE:jauhelihasta saa ihania kokolihapihvejä, takuumureeta: vaan lätkit pihvit suoraan raaasta taikinasta ja maustat pinnaltaan paistamisen jälkeen. Näitä meillä menee simona!
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja HEI MUUTE:jauhelihasta saa ihania kokolihapihvejä, takuumureeta: vaan lätkit pihvit suoraan raaasta taikinasta ja maustat pinnaltaan paistamisen jälkeen. Näitä meillä menee simona!
Jauhelihasta ei kokolihaa saa
Mutta onkohan ne nimeltään täyslihapihvejä vai mitä, mitä tarkoitit? Siis pelkkää jauhelihaa sisältävät pihvit.
Alkuperäinen kirjoittaja miina -68:Ja lisäänpä vielä, että minusta lasten pitää syödä lautaset tyhjäksi! Mitkään vanhempien kanssa tehdyt "diilit" esim. että jos syö nyt vaikka 3 lusikallista kyseistä ruokaa, niin saa jälkiruokaa/voi mennä leikkimään tms. eivät ole mielestäni hyväksi!
Alkuperäinen kirjoittaja miina -68:Ja lisäänpä vielä, että minusta lasten pitää syödä lautaset tyhjäksi! Mitkään vanhempien kanssa tehdyt "diilit" esim. että jos syö nyt vaikka 3 lusikallista kyseistä ruokaa, niin saa jälkiruokaa/voi mennä leikkimään tms. eivät ole mielestäni hyväksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:Lapset eivät voi syödä samoin kuin aikuiset.