P Pix Aktiivinen jäsen 10.11.2006 3 692 0 36 03.09.2007 #1 Minkä ikäiseksi teillä on lapset istuneet taistelematta syöttötuolissa? Miten sen jälkeen alkanut sujua istuminen "isojen" tuolissa? Meillä jätkä riitelee syöttötuolissa istumisesta niin hitosti, mutta en oikein keksi vaihtoehtoista tuoliakaan tilalle
Minkä ikäiseksi teillä on lapset istuneet taistelematta syöttötuolissa? Miten sen jälkeen alkanut sujua istuminen "isojen" tuolissa? Meillä jätkä riitelee syöttötuolissa istumisesta niin hitosti, mutta en oikein keksi vaihtoehtoista tuoliakaan tilalle
jänö Jäsen 09.07.2004 551 0 16 03.09.2007 #2 Puolitoistavuotias on nyt tuo nuorin, ja on jo kesän istunut lastentuolilla (sellainen vähän normaalia korkeampi tuoli, että ylettyy pöytään)
Puolitoistavuotias on nyt tuo nuorin, ja on jo kesän istunut lastentuolilla (sellainen vähän normaalia korkeampi tuoli, että ylettyy pöytään)
V vieras Vieras 03.09.2007 #3 Meidän reilu 2v. istuu vielä mielellään. Esikoiselle laitettiin isojen tuoliin auton turvapalli kuormansidontaliinalla kiinni. Toimi!
Meidän reilu 2v. istuu vielä mielellään. Esikoiselle laitettiin isojen tuoliin auton turvapalli kuormansidontaliinalla kiinni. Toimi!
S SeSaMa Jäsen 28.04.2005 523 0 16 03.09.2007 #4 Meillä 1½v likka ei suostu syöttötuoliin. Puhelin luettelo on ihan hyvä koroke..
N naksu Vieras 03.09.2007 #5 Sellainen koroke tavalliseen tuoliin, en oo vielä itsekän löytänyt sopivaa. Meillä nimittäin toi 2v ei enää tahdo istua syöttötuolissa vaan tavallisessa tuolissa, pääsee jo itse kiipeämään jäis noi nostelutkin pois kun kiipeis itse.
Sellainen koroke tavalliseen tuoliin, en oo vielä itsekän löytänyt sopivaa. Meillä nimittäin toi 2v ei enää tahdo istua syöttötuolissa vaan tavallisessa tuolissa, pääsee jo itse kiipeämään jäis noi nostelutkin pois kun kiipeis itse.