Syöttekö saunassa muutakin kuin sitä perinteistä kiuasmakkaraa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Snif:
Meillä on ihan hella ruuanvalmistuspuuhia varten :)
Niin meilläkin,mut kun laittaa folioon syötävää ja heittää kiukaalle lämpeneen niin kätevästi siinä samalla tulee hiukopalaa jonka voi sitten syödä kun menee vaikkapa vilvoittelemaan.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Snif:
Meillä on ihan hella ruuanvalmistuspuuhia varten :)
Niin meilläkin,mut kun laittaa folioon syötävää ja heittää kiukaalle lämpeneen niin kätevästi siinä samalla tulee hiukopalaa jonka voi sitten syödä kun menee vaikkapa vilvoittelemaan.. :xmas:

Ja mulla oli tästäkin jo niin selvä kuva päässä...!!metripizza rotkottaa kiukaalla...siis ilman foliota.... :whistle: :p :xmas:

mä en syö saunassa, möksällä ollaan tehty hk sinistä mut siihen jääny. sen sijaan oon jumpannu saunassa. ylälauteille selälleen ja on meinaan tehokasta jalkatreeniä. kiinteyttää jalkoja jo kahdessa viikossa. tosin ihan het ei kannata ylös ampasta ja pittää varata hyvin vettä itelle juotavaks. Enkä mitään maratoonia oo vetänä, korkeintaan 10min. riittää vallan mainiosti :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
mä en syö saunassa, möksällä ollaan tehty hk sinistä mut siihen jääny. sen sijaan oon jumpannu saunassa. ylälauteille selälleen ja on meinaan tehokasta jalkatreeniä. kiinteyttää jalkoja jo kahdessa viikossa. tosin ihan het ei kannata ylös ampasta ja pittää varata hyvin vettä itelle juotavaks. Enkä mitään maratoonia oo vetänä, korkeintaan 10min. riittää vallan mainiosti :D :D

wtf

Koskaan en kyllä saunassa ole syönyt. Mökillä sen sijaan juur sitä perinteistä kiuasmakkaraa on valmistettu. Ja syöty saunonnan jälkeen. Nykyään välillä joutuu oikein etisimään niitä kiuaspusseja, kun joka paikasta ei enää saa.

Jaa selällään olo kiinteyttää jalkoja.
Ootko ihminen ihan vintti pimeenä, ei sauna ole mikään jumppapaikka.
Turha sitten muista syyttää tai apua kiljua kun saat infarktin siellä.
:(

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:

Jaa selällään olo kiinteyttää jalkoja.
Ootko ihminen ihan vintti pimeenä, ei sauna ole mikään jumppapaikka.
Turha sitten muista syyttää tai apua kiljua kun saat infarktin siellä.
:(

no just joo. jos selällään makaan ja nostelen jalkoja niin huh huh on sitä pantukin saunassa eikä olla sydäriä saatu.
On teillä ihmisillä huono kunto jos heti saunassa slaaki tulee - istutte siellä paikallaan sitte? eiköhän vihtominen aiheuta ihan saman verran hikeä pintaan kun tuo mun "jumppa" joten mielipiteet saa pitää ihan omanaan tai antaa niitä sit suoraan omalla nimimerkillään. kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Täällähän kummaa porukkaa on? :o Mä toisinaan luenkin saunasssa.. :whistle:

Mäkin luen saunassa. Lukioaikana välillä luin jopa kokeisiin saunassa. :ashamed: Makkaraa ollaan paistettu kiukaalla. Me tosin ei syödä niitä saunassa vaan rahjustan ne sisälle. =)

en kans harrasta saunassa syömistä....ehkä jos ois mökki jossai keskellä ei mitää ja erillinen saunarakennus nii siin vois olla tunnelmaa mut ei tällee rivarikämpän sähkösaunassa kyl.

Yhteistyössä