Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällähän kummaa porukkaa on?Mä toisinaan luenkin saunasssa..
![]()
Niin meilläkin,mut kun laittaa folioon syötävää ja heittää kiukaalle lämpeneen niin kätevästi siinä samalla tulee hiukopalaa jonka voi sitten syödä kun menee vaikkapa vilvoittelemaan.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Snif:Meillä on ihan hella ruuanvalmistuspuuhia varten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin meilläkin,mut kun laittaa folioon syötävää ja heittää kiukaalle lämpeneen niin kätevästi siinä samalla tulee hiukopalaa jonka voi sitten syödä kun menee vaikkapa vilvoittelemaan.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Snif:Meillä on ihan hella ruuanvalmistuspuuhia varten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä en syö saunassa, möksällä ollaan tehty hk sinistä mut siihen jääny. sen sijaan oon jumpannu saunassa. ylälauteille selälleen ja on meinaan tehokasta jalkatreeniä. kiinteyttää jalkoja jo kahdessa viikossa. tosin ihan het ei kannata ylös ampasta ja pittää varata hyvin vettä itelle juotavaks. Enkä mitään maratoonia oo vetänä, korkeintaan 10min. riittää vallan mainiosti![]()
![]()
Ei mekään. Kesällä tullaan pihaltakin sisälle syömään, jos on hellepäivä.Alkuperäinen kirjoittaja ei:ei me syödä saunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä en syö saunassa, möksällä ollaan tehty hk sinistä mut siihen jääny. sen sijaan oon jumpannu saunassa. ylälauteille selälleen ja on meinaan tehokasta jalkatreeniä. kiinteyttää jalkoja jo kahdessa viikossa. tosin ihan het ei kannata ylös ampasta ja pittää varata hyvin vettä itelle juotavaks. Enkä mitään maratoonia oo vetänä, korkeintaan 10min. riittää vallan mainiosti![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä en syö saunassa, möksällä ollaan tehty hk sinistä mut siihen jääny. sen sijaan oon jumpannu saunassa. ylälauteille selälleen ja on meinaan tehokasta jalkatreeniä. kiinteyttää jalkoja jo kahdessa viikossa. tosin ihan het ei kannata ylös ampasta ja pittää varata hyvin vettä itelle juotavaks. Enkä mitään maratoonia oo vetänä, korkeintaan 10min. riittää vallan mainiosti![]()
![]()
Jaa selällään olo kiinteyttää jalkoja.
Ootko ihminen ihan vintti pimeenä, ei sauna ole mikään jumppapaikka.
Turha sitten muista syyttää tai apua kiljua kun saat infarktin siellä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällähän kummaa porukkaa on?Mä toisinaan luenkin saunasssa..
![]()