syötäviä kakkukuvia käyttäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

apsis

Aktiivinen jäsen
20.04.2008
2 799
0
36
Mikä olis paras "töhnä" sinne kuvan alle? Kuinkahan paljon sitä pitää laittaa..
Entäs voiko tehä reunapursotuksetkin jo edellisenä päivänä ennen tarjoilua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Riippuu paljon käytätkö sitä vohvelikuvaa vaiko paperista kakkukuvaa..

Mulla vohvelikuva ja samaa mietin kuin ap.

Vohvelisen kakkukuvan alle kannattaa laittaa aika paksustu kermaa alle, että se kostuu kunnolla eikä ole sitkeää.

Se täytyy laittaa kakun päälle kostumaan vähintään 4 tuntia ennen tarjoilua.

Meidän kakkukuvamme on tehty syötävästä levystä, joka on valmistettu pääosin tärkkelyksestä ja sokerista ja tulostettu elintarvikeväreillä mustesuihkutekniikalla.
Kakkukuvamme eivät sula pois ja leikkautuvat helposti. Emme valmista tai myy vohvelista/maissilevystä/riisipaperista/oblaatista tehtyjä kakkukuvia, vaan tuotteemme ovat ominaisuuksiltaan ja laadultaan mahdollisimman korkealaatuisia.

Näin luki tuolla sivuilla,mistä sen tilasin. Edellisenä iltana joudun tosiaan sen tekemään valmiiksi. Eli onko se sitten se voikreemi vai kermavaahto paras.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tripptrappin kuvalle paras on voikreemi. Kuva sulaa kermaan aika nopeasti.

entä jos mä laitan ne reunapursotukset kermasta kans jo illalla,ni "syökö" se sitten sitä kuvaa?

Voikreemipohjusteella voit tehdä koko kakun valmiiksi edellis iltana. Kuva ei mene silloin miksikään. Olen pakastanutkin tuolleen tehtyä kakkua, ja mitään ei käynyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tossahan ne ohjeet on. pari tuntia aikasemmin korkeintaan käsketään laittaa.

http://www.sugarandspice.fi/K%E4ytt%F6ohjeet.php

niin mä kyllä nämä ohjeet luin,mutt kun mun täytyy kuitenkin tehdä se kakku illalla valmiiksi,ni ajattelin kysyä neuvoja josko joku tietäis kokemuksella näistä kuvista jotain.

niin mä kyllä nämä ohjeet luin,mutt kun mun täytyy kuitenkin tehdä se kakku illalla valmiiksi,ni ajattelin kysyä neuvoja josko joku tietäis kokemuksella näistä kuvista jotain.

ok. ajattelin vaan, ettei ehkä niitä pursotuksia kannata alkaa laittamaan. jäi ajatus vähän kesken :)

ja kreemin päällä tosiaan kestää paremmin, äläkä siis peitä kuvulla!

ok. ajattelin vaan, ettei ehkä niitä pursotuksia kannata alkaa laittamaan. jäi ajatus vähän kesken :)

ja kreemin päällä tosiaan kestää paremmin, äläkä siis peitä kuvulla!

juu,eli täytyy laittaa ne pursotukset vasta aamulla, no toivottavasti kuva "pysyis" kuvana vieraitten tuloon asti.
=)

Moi.......
ois pitänyt lähetä s-posti mulle ja kysyin alkuperäinen kysymys.........
monta eri typpiset syötävä "paperit" , tunnen ainakin 3 ja sitten myös vohveli.......
kaikilla on eri ominaisuudet.........
on nuo mikä ei sopis kermavahdoille mutta onkos kenellä aika valmistaa kermakakku
( yleisin ja helppoin ) mutta sitten valmistaa pieni määrä voikremmi kakkukuvan takia......
mutta toivottavasti löysit sopiva ratkaisu ja että kakku onnistui ja juhlasankari ilahtui......
t. sugarandspice.fi

Yhteistyössä