A
apuja
Vieras
miten pitkään kuva säilyy selvänä ettei se tuhraannu ja ota kosteutta pohjasta?Meneekö se suttuiseksi jos sen laittaa jo edellisenä päivänä kakun päälle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Meillä ainakin säilyi ihan katsottavana kuva siihen asti että kakku oli syöty loppuun, perjantaina tehtiin ja ma syötiin viimeiset rippeet... Mutta ilmeisesti riippuu millainen kuva, niitä kai on erilaatuisia. Tyttö oli kaverinsa synttäreillä jossa oli ollut kakun päällä kuva, ja valitti että kuva oli kuin pahvia. Pojalle taas tehtiin itse kakku kuvalla, ja ihan pehmeäksi kuva meni, ei tuntunut sen kummemmalta syödä kuin kermavaahto.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Mulla ollut juhlantaika:sta kuva eikä mennyt huonoksi.
Laita alle vielä mieluummin se kreemi, se kun ei päästä kosteutta kuvaan/marsipaaniin/sokerimassaan samalla lailla kun kerma tekee :wave: [/quote
Kiitos neuvoista!
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Mä tilasin confetista ja se oli kun paffia- vaikea leikatakin eikä kukaan muksuista tykänny :/
mutta kuva pysyi siistinä.
Pistämpä ylös tuon juhlantaian =)
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Mä tilasin confetista ja se oli kun paffia- vaikea leikatakin eikä kukaan muksuista tykänny :/
mutta kuva pysyi siistinä.
Pistämpä ylös tuon juhlantaian =)
No voi piru...jos siis ihan kuin pahvia.Pysyikö kuitenkin edes kuva siistinä?