Syötävää kakkukuvaa käyttäneet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ainakin säilyi ihan katsottavana kuva siihen asti että kakku oli syöty loppuun, perjantaina tehtiin ja ma syötiin viimeiset rippeet... Mutta ilmeisesti riippuu millainen kuva, niitä kai on erilaatuisia. Tyttö oli kaverinsa synttäreillä jossa oli ollut kakun päällä kuva, ja valitti että kuva oli kuin pahvia. Pojalle taas tehtiin itse kakku kuvalla, ja ihan pehmeäksi kuva meni, ei tuntunut sen kummemmalta syödä kuin kermavaahto.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Meillä ainakin säilyi ihan katsottavana kuva siihen asti että kakku oli syöty loppuun, perjantaina tehtiin ja ma syötiin viimeiset rippeet... Mutta ilmeisesti riippuu millainen kuva, niitä kai on erilaatuisia. Tyttö oli kaverinsa synttäreillä jossa oli ollut kakun päällä kuva, ja valitti että kuva oli kuin pahvia. Pojalle taas tehtiin itse kakku kuvalla, ja ihan pehmeäksi kuva meni, ei tuntunut sen kummemmalta syödä kuin kermavaahto.

Mistä olit tilannut kuvasi?Itse tilasin convettista(vai mikä se olikaan),minkähän laatuisia heidän kuvansa ovat?Tässä kun ei ollut muuta ohjetta kuin kerman tai kreemin päälle.Ei mitään ajoista että kuinka lähellä tarjoilua kuva pitäisi laittaa.

Mulla ollut juhlantaika:sta kuva eikä mennyt huonoksi.
Laita alle vielä mieluummin se kreemi, se kun ei päästä kosteutta kuvaan/marsipaaniin/sokerimassaan samalla lailla kun kerma tekee :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Mulla ollut juhlantaika:sta kuva eikä mennyt huonoksi.
Laita alle vielä mieluummin se kreemi, se kun ei päästä kosteutta kuvaan/marsipaaniin/sokerimassaan samalla lailla kun kerma tekee :wave: [/quote

Kiitos neuvoista!

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Mä tilasin confetista ja se oli kun paffia- vaikea leikatakin eikä kukaan muksuista tykänny :/
mutta kuva pysyi siistinä.

Pistämpä ylös tuon juhlantaian =)

No voi piru...jos siis ihan kuin pahvia.Pysyikö kuitenkin edes kuva siistinä?

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Mä tilasin confetista ja se oli kun paffia- vaikea leikatakin eikä kukaan muksuista tykänny :/
mutta kuva pysyi siistinä.

Pistämpä ylös tuon juhlantaian =)

No voi piru...jos siis ihan kuin pahvia.Pysyikö kuitenkin edes kuva siistinä?

Jos kuva kesti koko päivän hyvänä,mutta tuntui pahvilta niin minä ainakin kokeilisin sitten laittaa sen jo aikaisemmin kuin tuo 3h.Kerkeää kuva pehmentyä päällä.

Riippuu mistä materiaaleista kuva on tehty.
JOka tapauksessa yleisesti ottaen kun tekee sen kuvan alle kakkuun sokerikreemin niin kestää kuva niin kauan kun kakkua on jäljellä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1900567.jpg[/URL] Mä tilasin tuon www.kuvakakkuun.com:ista. Oli sellainen ohut, maissilastulle tehty kuva. Pysyi hyvänä niin kauan , kuin kakkua riitti, 3 päivää.

Niin sieltä confetista minäkin tilasin ja tosi hyvin kyllä meillä kuva pehmeni. Laitoin kuvan alle ohjeen mukaan kermavaahtoa ja leikkautui kyllä hyvin eikä vieraien mielestä maistunu edes millekään. Suosittelen!