Syönkö laihduttajana liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eli aamupalaa en syö koskaan. Lounaaksi syön 2-3 pientä perunaa tai 2 normi kokosta perunaa, esim paistijauhelihasta jauhelihakastiketta tai kanaa tai keittoa ja salaattia, rasvatonta raejuustoa, lasi rasvatonta maitoa.

Välipalaa syön ja en, mutta jos niin mandariinin tai omenan. Päivällisellä esim täysjyvä riisiä, kanaa, salaattia, rasvatonta raejuustoa, lasi rasvatonta maitoa ja salaattia. Iltapalaksi puuroa tai muroja ja rasvatonta maitoo joukkoon, 2 ruisleipää, kevyt levitettä, 3 % 2 kpl kinkkua, kurkkua.

Vettä juon pv 2-3 l. Annos kokoni ei ole isoja, puolet salaattia, puolet ruokaa lautasella

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
no et kyllä syö liikaa, mutta aamupala pitäisi syödä viekä ton lisäksi :)

Mä en viittis herätä syömään aamupalaa, kun herään joka aamu kymmeneltä, niin syön lounaan 11 saman tien :)

tehokas vinkki ois sit sellanen et heräätki jatkossa ysiltä ja ennen sitä aamupalalounasta kipaset kunnon lenkin, on kaikista tehokkainta nimittäin liikunta tyhjällä mahalla :)

ei tolla ole väliä koska sun täytyy herätä, harva vois laihduttaa jos just 7 pitäs olla aamupalalla;)mutta sun täytyisi vähintään lisätä syömisiisi esim.pari leipää sen päällä voita n.tl,+ esim.vähärasvaista juustoa,vähä rasvaista kinkkua tms. rasvaton jugurtti..tai joku muu ateria konaisuus,leipää ja keittoa..syöt liian vähän noihin mittoihin.ja kuinka esim.harrastat liikuntaa /millainen työ,nekin lisää energian kulutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
no et kyllä syö liikaa, mutta aamupala pitäisi syödä viekä ton lisäksi :)

Mä en viittis herätä syömään aamupalaa, kun herään joka aamu kymmeneltä, niin syön lounaan 11 saman tien :)

tehokas vinkki ois sit sellanen et heräätki jatkossa ysiltä ja ennen sitä aamupalalounasta kipaset kunnon lenkin, on kaikista tehokkainta nimittäin liikunta tyhjällä mahalla :)

Ääh:), mä en jaksais herätä, he

http://gcms.weightwatchers.com/WWI_Controller.aspx?Page=1002112

tossa on vähän osviittaa millaisia määriä tuolla elopainolla,lisäksi voi kiskoa kasviksia,vettä jne.en siis tyrkytä sulle pv:)mutta siis en jaksanut ruveta itse rustaamaan miten n.itse söisin.

Yhteistyössä