SYÖMISHÄIRIÖ!!!! apuaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tunteilija

Uusi jäsen
27.10.2008
3
0
1
Moro!!! itselläni on ollut paha bulimia n.5v. mutta nyt ilman sitä ollut n. 2v. nyt härnää sitten painon tarkkailu...vaaka melkein paras kaveri ja vertailee itseään koko ajan muihin naisiin, miehenikin on turtunut tapaukseen kun valitan jos on tullut puoli grammaa lisää painoa. Itse tiedän kuinka sairasta käyttäytymiseni on mutta en mahda itselleni mitään. mieheni sanoi jo että olen anorektikko vaikka itse kun katson peiliin niin tuntuu jättiläiseltä, oon 160 pitkä ja painan n. 51kg ja tiiän et olen normaali painoinen mutta mikään ei tunnu riittävän!! miks ei vaan voi olla onnellinen siitä mikä on!!! onko kokemuksia muilla ???
:ashamed: t. ilman vaakaa ei ole elämää.. naurettavaa

Ehkä et tiedosta sitä itse, mutta sinulla voi olla joki muu murhe, mikä heijastuu syömishäiriönä? Tai sitten otat liikaa stressiä miltä näytät, kun sanoit vertailevasi itseäsi muihin. Se ei juuri parane vaakaan tuijottelemalla... Minä olen samoissa mitoissa kuin sinäkin. Ihan parasta olis kuntoilu, että saat aikaiseksi lihasta, syömistarkkailujen sijaan, kuntoilu on parasta vartalon muokkausta, varsinkin painoilla treenaaminen! Lihakset on kauniita. Tuolla oksentelulla vaan riudatat itsesi fyysisesti ja henkisestikin. Löydä ilo, siitä kun lähdet liikkeelle, mitä saat aikaiseksi ja miten saat hyviä tuloksia ja koet olevasi hyvinvoiva! Huomaat että et häviä mitenkään muille naisille.

Yhteistyössä