1
1v8kk
Vieras
Meillä siis 1v8kk ikänen poika ja hän ei halua syödä mitään. Tähän asti on hienosti syönyt itse mutta nyt ei millään. Ei malta olla paikallaan hetkeä, että saisi ruoan syötyä. Nyt olen tehnyt niin, että otan ruokapöydässä hänet omaan syliini ja syödään siinä sitten yhdessä..luetaan kirjaa samalla ja minä syötän. Kokkareinen ruoka ei meinaa mennä alas ollenkaan vaan koittaa niellä isoja paloja kerrallaan ja oksennushan siinä tulee. tähän asti on syönyt kokkareista ruokaa ihan hyvällä ruokahalulla. Hän ollut aina hyvä syömään ja kaikki ruoka maistuu mutta nyt ei millään. Onko kellään samanlaista ja miten ootte tästä selvinny? Alkaa oleen omat konstit vä
hissä kun pitäähän lapsen syödäkkin.
Lisään vielä, että karkkia tai muita herkkuja meillä ei syödä ollenkaan, että ei ole ainakaan kiinni siitä, että tykkäisi herkuista enemmän ja siksi ei ruoka maistuisi. Juhlissa ja kylässä saa vähän maistella herkkuja mutta ei poika oikein edes tykkää herkuista.
hissä kun pitäähän lapsen syödäkkin.
Lisään vielä, että karkkia tai muita herkkuja meillä ei syödä ollenkaan, että ei ole ainakaan kiinni siitä, että tykkäisi herkuista enemmän ja siksi ei ruoka maistuisi. Juhlissa ja kylässä saa vähän maistella herkkuja mutta ei poika oikein edes tykkää herkuista.