Syöminen pyllyllä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaminna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko totta että jos työntää ruokaa pyllyyn niin ihmisen anatomia käsittelee ruoan hyväksi energiaksi?
Laihdutus siis mielessä.

Tämä on kuukauden provo! :D:p:D:p

Kannattaa aloittaa chileillä :sneaky:

two-red-chili-peppers.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä