Syökö teidän koirat perunankuoria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syö meillä, mutta perunoita ei erityisesti suositella koirille, kun kaikkien vatsassa ne ei sula. Mutta tuskinpa haittaa, jos koiruus pikkasen lattialta kuoria maistaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Yhdenkään koiran maha ei sulata perunaa! Kyllä meidänkin koira on hengissä vaikka on syönyt suklaata |O

Niinno minkä mä sille voin, et se tulee niit kyttään ja tippuu muutama.

Lähinnä viittasin Letkukintun kommenttiin , kyllä meidänkin ahmatti vetää vaikka jalopenoja jos vaan tippuu (ilme oli jälkikäteen kyllä aika muikea) mutta ei niitä sopimattomia tarkoituksella syötetä.

Yhdenkään koiran maha ei sulata perunaa! Kyllä meidänkin koira on hengissä vaikka on syönyt suklaata |O

Lähinnä viittasin Letkukintun kommenttiin , kyllä meidänkin ahmatti vetää vaikka jalopenoja jos vaan tippuu (ilme oli jälkikäteen kyllä aika muikea) mutta ei niitä sopimattomia tarkoituksella syötetä.

:laugh:

vanhemman koiran herkkua peruna :( Ronkeli viellä ei ees mee raaka liha vaan paahdettu. Nuorempi syö sipulitkin jos vaan saa kiinni.

Meidän kissa ja koira söi aikoinaan halulla perunankuoria ja kastiketta päälle.Sitä onkin tässä naurettu.Kissa 18v viettää mummolassa vanhuudepäiviään nykyään ja on niin laatutietoinen ettei varmaan kusekaan moisiin päin enää.Pitää olla ihme herkkuja ja tietyllä tapaa.No vanhuksilla on oikeus...

Yhteistyössä