R
Rukoilijasirkka
Vieras
Kun meillä toi kyttää jos kuorin perunoita ja nappaa heti jos tippuu lattialle. Ei kai se haittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Juu ja kananmunatkin menee kuorineen raakoina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Yhdenkään koiran maha ei sulata perunaa! Kyllä meidänkin koira on hengissä vaikka on syönyt suklaata |O
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Ei meillä syö.on niin nirso,annoin sille kokonaisen hk:n sinisen niin oli käyny piilottaa sen kissan hiekkalaatikkoon :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Yhdenkään koiran maha ei sulata perunaa! Kyllä meidänkin koira on hengissä vaikka on syönyt suklaata |O
Niinno minkä mä sille voin, et se tulee niit kyttään ja tippuu muutama.
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Yhdenkään koiran maha ei sulata perunaa! Kyllä meidänkin koira on hengissä vaikka on syönyt suklaata |O
Lähinnä viittasin Letkukintun kommenttiin , kyllä meidänkin ahmatti vetää vaikka jalopenoja jos vaan tippuu (ilme oli jälkikäteen kyllä aika muikea) mutta ei niitä sopimattomia tarkoituksella syötetä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Yhdenkään koiran maha ei sulata perunaa! Kyllä meidänkin koira on hengissä vaikka on syönyt suklaata |O
Lähinnä viittasin Letkukintun kommenttiin , kyllä meidänkin ahmatti vetää vaikka jalopenoja jos vaan tippuu (ilme oli jälkikäteen kyllä aika muikea) mutta ei niitä sopimattomia tarkoituksella syötetä.