Syöttötuoli ehdotuksia?

Hei, meillä olisi syöttötuolin osto edessä. Joten onko kokemuksia tai ehdotuksia siitä millainen kannattaisi ostaa? Ollaan katseltu tuota Stokken Tripp Trapp:ia, onko kokemuksia? Ajatus siinä on ainakin kiva, kun käyttöikä vaikuttaisi olevan pitkä..Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon?
 
No jälkiviisaana sanoisin että paras on ikean halvin muovinen tuoli. Meillä neiti nakersi niillä ensimmäisillä alahampaillaan tripp trappista maalit...Nyt kun on jo 2v. niin haluaa istua tavallisella tuolilla niinkuin kaikki muutkin, joten se siitä käyttöiästä...
 
Kaverin muksu kaatu suoraan takaraivolleen potkaistuaan pöydänreunaa. Mitään ei onneksi käynyt vaikkakin aukileen reunat vähän liikahtivatkin.
Aiemmassa tripptrapp-ketjussa syyksi arveltiin mm. väärin koottua tuolia, alla olevaa mattoa... Mutta mitä ilmeisimmin syynä oli lattiamateriaali, muovimatto siis. Tuolin siis kuuluisi liukua taaksepäin kun vekara potkaisee pöytää. Että tsekkaa siis kitkakerroin ennen ostostas äläkä tuu tänne valittamaan jos tuoli ei toimi tai saat kaikkien tripptrappuskovaisten kaksplusmammojen haukut niskoilles koska tuolissahan ei mitään vikaa oo :D
 
Ehdottomasti tripp trapp. Meillä 2 kpl, toinen lapsi 4 ja toinen 1,5 vuotta. Olen laittanut huopapalat jalkojen alle ja hyvin liukuu parketilla. Kertaakaan tuoli ei ole kaatunut vaan aina liukunut irti pöydästä, kun lapsi työntää jaloilla pöydästä.
Meillä molemmat tuolit moitteettomassa kunnossa, joten paljolti käyttäjästä kiinni :)
 
Meillä on halvempi versio tuosta tripp trapp tuolista ( jalakset vain hiukan eritavalla ) ihan yhtä tukevalta ja monikäyttöiseltä silti tuntuu. Poika täyttää joulukuussa 4v istuu siinä vieläkin. Ainiin olisko ollu emma merkiltään tämä tuoli.
 
Tripp trapp ehdottomasti, kaikki näkemäni kopiot ovat olleet paljon huonompia! Tripp Trapp ei notku eikä nulju, niin kuin monella kaverillani olevat kopiot. Siitä saat kaiken lisäksi hyvin rahaa takaisin myydessäsi sen eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anni112:
Tripp trapp ehdottomasti, kaikki näkemäni kopiot ovat olleet paljon huonompia! Tripp Trapp ei notku eikä nulju, niin kuin monella kaverillani olevat kopiot. Siitä saat kaiken lisäksi hyvin rahaa takaisin myydessäsi sen eteenpäin.
Ei meidän "kopio" tuoli ainakaan notku yhtään, ei ole muoviosia kaikki on puuta niinkuin tripp trapp tuolissakin. Ihan turhaa maksaa mun mielestä ylihintaa kun halvemmalla saa yhtä hyvän, hinta siis 59e
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni112:
Tripp trapp ehdottomasti, kaikki näkemäni kopiot ovat olleet paljon huonompia! Tripp Trapp ei notku eikä nulju, niin kuin monella kaverillani olevat kopiot. Siitä saat kaiken lisäksi hyvin rahaa takaisin myydessäsi sen eteenpäin.
Ei meidän "kopio" tuoli ainakaan notku yhtään, ei ole muoviosia kaikki on puuta niinkuin tripp trapp tuolissakin. Ihan turhaa maksaa mun mielestä ylihintaa kun halvemmalla saa yhtä hyvän, hinta siis 59e
Mä ainakin tykkään maksaa sille, joka tuotteen on oikeasti keksinyt. En siis osta kopiota mistään.

Meillä tripp trapp siirtyy työtuoliksi, kun lapsi haluaa istua lähinnä tavallisella tuolilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni112:
Tripp trapp ehdottomasti, kaikki näkemäni kopiot ovat olleet paljon huonompia! Tripp Trapp ei notku eikä nulju, niin kuin monella kaverillani olevat kopiot. Siitä saat kaiken lisäksi hyvin rahaa takaisin myydessäsi sen eteenpäin.
Ei meidän "kopio" tuoli ainakaan notku yhtään, ei ole muoviosia kaikki on puuta niinkuin tripp trapp tuolissakin. Ihan turhaa maksaa mun mielestä ylihintaa kun halvemmalla saa yhtä hyvän, hinta siis 59e
Mä ainakin tykkään maksaa sille, joka tuotteen on oikeasti keksinyt. En siis osta kopiota mistään.

Meillä tripp trapp siirtyy työtuoliksi, kun lapsi haluaa istua lähinnä tavallisella tuolilla.
No joo, mutta tässä tapauksessa hintaero on niin iso että kopiotkin kelpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni112:
Tripp trapp ehdottomasti, kaikki näkemäni kopiot ovat olleet paljon huonompia! Tripp Trapp ei notku eikä nulju, niin kuin monella kaverillani olevat kopiot. Siitä saat kaiken lisäksi hyvin rahaa takaisin myydessäsi sen eteenpäin.
Ei meidän "kopio" tuoli ainakaan notku yhtään, ei ole muoviosia kaikki on puuta niinkuin tripp trapp tuolissakin. Ihan turhaa maksaa mun mielestä ylihintaa kun halvemmalla saa yhtä hyvän, hinta siis 59e
Mä ainakin tykkään maksaa sille, joka tuotteen on oikeasti keksinyt. En siis osta kopiota mistään.

Meillä tripp trapp siirtyy työtuoliksi, kun lapsi haluaa istua lähinnä tavallisella tuolilla.
No joo, mutta tässä tapauksessa hintaero on niin iso että kopiotkin kelpaa.
Niin, toiselle kelpaa, toiselle ei..

Tripp Trappissa on 7 vuoden takuu, jonka vuoksi myös maksan mielummin enemmän. :saint:
 
Suosi Suomalaista =) http://www.seimishop.com/index.php?cPath=32 Seimen Rinki-tuoli (itse asiassa kaksikin...) on ollut meillä käytössä jo parin vuoden ajan, ja voin suositella lämpimästi! Siinä on samalla tavoin kuin triptrapissa jatkokäyttömahdollisuus, mutta on minusta paljon kauniimpi. Eikä tosiaan notku, eikä meillä ole sitä saatu kaatumaan vaikka lapsi itse kapuaakin siihen!
 

Yhteistyössä