Syöttekö sisäelimiä?

En, hyi! vaikkka esim maksalaatikko on ihan hyvää, mutta nykyään en enää pysty syömään sitä, siks ku se on maksalaatikkoa :x ja toinen on veriletut ja mustamakkara, vaikka pienenä ne oli mun suosikkeja ja varmaan olis ihan hyvii vieläki, mutku ei pysty ku ne on tehty verestä, ÄLLÖÖÖ :$

Miä
En hitossa :x Kerran söin härän kieltä tietämättä mitä se on ja pakko myöntää et se oli parhaimpia safkoja mitä oon syöny mut jos olisin tienny niin en ois suuhuni laittanu :x

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
ja jos ette oikeesti TIETÄIS mitä ruuassa on niin varmaan söisitte useitaki sisäelimiä... ;)
Mä ostan esim.lihapiirakkaa vaan grahamina koska muihin on tukittu sydäntä. :x
aivan. ku TIIÄT että niihin on laitettu sydäntä... mutta jos et tietäis että mitä se siun nenän eteen kannettu jauhelihakastike sisältää niin varmaan söisit kuitenki hyvällä ruokahalulla jos sen nimi ois jauhelihakastike.

siis yritän tässä nyt peräänkuuluttaa sitä että mimmosen mielikuvan me oomme itellemme pään sisälle iskostaneet. esim. mie en söis toukkia mutta jos minulle tuotais joku burgeri missä on jauhettua toukkaa niin varmaan söisin ihan ilosena, tietämättä että justiin söin jotain paskakikkareenpyörittäjää...
:whistle: ;) :LOL:

vieras
se graham oli toli ällöä. Ei noihin kaikkiin ol sitä lisätty mut en mä syö lihapiirakoita missään muodossa. Maksalaatikkoa voin jouluna syödä mut en muulloin. Enkä siiis syö mitään sisäelimiä kielistä puhumattakaan. Muuten kyllä syön lihaa.

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
En hitossa :x Kerran söin härän kieltä tietämättä mitä se on ja pakko myöntää et se oli parhaimpia safkoja mitä oon syöny mut jos olisin tienny niin en ois suuhuni laittanu :x
Mä oon joskus syönny kotona häränhäntää. :$
Siinä ei mahtanu paljon syömistä olla :LOL:

Yhteistyössä