Mä ostan esim.lihapiirakkaa vaan grahamina koska muihin on tukittu sydäntä. :xAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:ja jos ette oikeesti TIETÄIS mitä ruuassa on niin varmaan söisitte useitaki sisäelimiä...
Mä oon joskus syönny kotona häränhäntää. :$Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En hitossa :x Kerran söin härän kieltä tietämättä mitä se on ja pakko myöntää et se oli parhaimpia safkoja mitä oon syöny mut jos olisin tienny niin en ois suuhuni laittanu :x
aivan. ku TIIÄT että niihin on laitettu sydäntä... mutta jos et tietäis että mitä se siun nenän eteen kannettu jauhelihakastike sisältää niin varmaan söisit kuitenki hyvällä ruokahalulla jos sen nimi ois jauhelihakastike.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä ostan esim.lihapiirakkaa vaan grahamina koska muihin on tukittu sydäntä. :xAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:ja jos ette oikeesti TIETÄIS mitä ruuassa on niin varmaan söisitte useitaki sisäelimiä...
Siinä ei mahtanu paljon syömistä ollaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon joskus syönny kotona häränhäntää. :$Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En hitossa :x Kerran söin härän kieltä tietämättä mitä se on ja pakko myöntää et se oli parhaimpia safkoja mitä oon syöny mut jos olisin tienny niin en ois suuhuni laittanu :x
Sä saat voimaan mut pahoin. :$Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tottakai syön.
Ja kaikki jänteet ja rähmelöt ja muutkin mulle, kiitos, makkaran muodossa.
Kalvot, rustot, sidekudoselimet.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sä saat voimaan mut pahoin. :$Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tottakai syön.
Siis mikä jätteiden syöjä sä oikeen oot?Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kalvot, rustot, sidekudoselimet.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sä saat voimaan mut pahoin. :$Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tottakai syön.