Syön varmaan.
syli täynnä kultaa 05.02.2009 #11 Kohta meen leipomaan. Kai sitä pitää maistaa mitä niistä tulee, vaikken oikeen niistä välitäkkään.
HKa 05.02.2009 #12 Yritin epätoivoisesti jättää tortut pöydälle odottamaan iltaa ja muuta perhettä Pitää varmaan kauppasta hakea paketti lisää ettei jää kiinni aamuisesta herkuttelusta ja syödä illalla vielä yksi lisää :snotty:
Yritin epätoivoisesti jättää tortut pöydälle odottamaan iltaa ja muuta perhettä Pitää varmaan kauppasta hakea paketti lisää ettei jää kiinni aamuisesta herkuttelusta ja syödä illalla vielä yksi lisää :snotty:
vieras 05.02.2009 #20 Ei ehdi tänään leipaseen, mutta huomenna meinaan tehdä ihan itse ja monta...että saa tarppeekseen ihanuuksista....yks mun suosikki, ilman karvasmanteleita ja rommikostutuksia tietysti.
Ei ehdi tänään leipaseen, mutta huomenna meinaan tehdä ihan itse ja monta...että saa tarppeekseen ihanuuksista....yks mun suosikki, ilman karvasmanteleita ja rommikostutuksia tietysti.
vierailija 05.02.2009 #24 Eilen leivoin 10kpl ja niistä kaksi syötiin illalla miehen kanssa Tänään jatketaan koko perheen voimin...
Eilen leivoin 10kpl ja niistä kaksi syötiin illalla miehen kanssa Tänään jatketaan koko perheen voimin...