Onko sinulla omia pensaita?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varsin vähän. Marjoja menee senkin edestä.
Mä oon just noille, (omenan, päärynän, sitrushedelmien, ym), allerginen. Joten banaani ja vesimelooni on harvoja joita voin syödä.Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Mä söisin mitä vaan saisin käsiini, jos en olis niin pirun allerginen, se vähän rajoittaa.
Mut greipit ja viinirypäleet on pop
Ihan samat. Ja banaani musta vielä pahaa, paitsi jos sitä pitää pakastimessa aikansaAlkuperäinen kirjoittaja Kikko:Mä oon just noille, (omenan, päärynän, sitrushedelmien, ym), allerginen. Joten banaani ja vesimelooni on harvoja joita voin syödä.Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Mä söisin mitä vaan saisin käsiini, jos en olis niin pirun allerginen, se vähän rajoittaa.
Mut greipit ja viinirypäleet on pop
Meillä juuri näin! Vesimelonia tulee ostettua välillä nyt kun se on parhaimmillaan ja on tytön suurta herkkua, ja banaania joskus jos on jotain reissua tiedossa, se on kätevä eväs antaa lapselle mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:No en oikeastaan yhtään. Kun mansikoita, mustikoita, vadelmia ja herukoita pursuaa pihat ja lähimetsät, niin miksi tähän nyt sitten hedelmiä vielä pitäisi?