miten sulla aikasemmat synnytykset menneet? Siis kauanko kestänyt?Alkuperäinen kirjoittaja IINESP:Onneksi olin valmiina sairaalassa, nelosen synnytys kesti alusta loppuun 26min...
1.4h30min 2. 1h30min 3. 2h 50min 4. 26minAlkuperäinen kirjoittaja ehi:miten sulla aikasemmat synnytykset menneet? Siis kauanko kestänyt?Alkuperäinen kirjoittaja IINESP:Onneksi olin valmiina sairaalassa, nelosen synnytys kesti alusta loppuun 26min...
Mulla kolme synnytystä on alkanut alaselkäsäryllä. Supistuksien takia se alaselkä kipeeksi on tullut, mutta ekassa synnytyksessä en edes tajunnut niiden olevan supistuksia, kun tuntui vain alaselässä. Siitä sitten alaselkäkipu on vain koventunut ja pikkuhiljaa alkanut supistukset tuntuun mahan puolellakin. Mutta ennen niitä ei kyllä oo ollut mitään tuntemuksia. Ihan "yllättäen" on jokainen synnytys alkanut minulla.Alkuperäinen kirjoittaja Evita77:Sitä olen miettinyt, että jos jotenkin osaisi tuntea synnytyksen alkavan ennen lapsiveden menoa? Siis, kun ei varsinaisia supistuksia ole? Millaisista merkeistä voisi tajuta, ettei tulisi niin yllättäen?
Mulla on alkanut joka synnytys ihan "yllättäen". Kuopuksen synnytyksessäkin meni niin, että mies kysyi aamulla, uskaltaako lähteä töihin. Minä siihen että tottakai voi, ja kesken sen lauseen alkoi iiiihan kamala supistus, minkä jälkeen tuli vähän lapsivettä.Alkuperäinen kirjoittaja Lauralein:Kun näin jälkeenpäin ajattelette, niin onko lähellä olevasta synnytyksestä ollut minkälaisia etukäteismerkkejä vai ovatko alkaneet täysin yllättäen?