syökö teidän muksut sellaisen ison pilttipurkin kerralla?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
laiskimus madonius harmaana
Syö ja syö vielä päälle viiliäkin purkillisen, kuitenkin hoikkanen pikku jädy on vain niin kova menijä että vaatii vähän enemmän tankkaamista ja ikää on 1v8kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos niitä edes syö...
ei kukaan ole syönyt eikä syö vieläkään vaikka vanhin on jo peruskoulun ohittanut. Kyllä heille aina sisus kelpasi mutta perhanat eivät koko purkkia koskaan nielleet. olis säästynyt ite kun ei olis tarvinnut niitä lasipurkkeja aina roudailla lasin keräykseen...
 
eemiilii
juu.. tyttö on 1 vuotiaasta syöny aina koko purkillisen silloin kun syö purkki ruokaa... Nyt 2,5 vee ja välillä vieläkin syö pilttiä ja kyllä purkillisen ja vieä jälkkäriäkin...
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja menopäällä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos niitä edes syö...
ei kukaan ole syönyt eikä syö vieläkään vaikka vanhin on jo peruskoulun ohittanut. Kyllä heille aina sisus kelpasi mutta perhanat eivät koko purkkia koskaan nielleet. olis säästynyt ite kun ei olis tarvinnut niitä lasipurkkeja aina roudailla lasin keräykseen...
Täälhän on oikein vitsinikkari paikalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja menopäällä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos niitä edes syö...
ei kukaan ole syönyt eikä syö vieläkään vaikka vanhin on jo peruskoulun ohittanut. Kyllä heille aina sisus kelpasi mutta perhanat eivät koko purkkia koskaan nielleet. olis säästynyt ite kun ei olis tarvinnut niitä lasipurkkeja aina roudailla lasin keräykseen...
Täälhän on oikein vitsinikkari paikalla.
ei, en ole vitsikkäällä päällä olenkaan! On niin tylsää kun ei mitään tekemistä, ukkokin makaa jo tuolla pimeässä...
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuka syöttää yli 1-vuotiaalle purkkiruokaa????!!!

No mut ei meidän vauva (10kk) syö kerralla koko purkillista, yleensä menee puolikas kerralla
Kyllä mä syötän jos esim oon jossain reissussa... SORI!
 
vieras
Huh mitä syömäreitä teidän pienet :D oikeesti mun 2v:lle riittää sellanen pikkupurkki kerralla, ei ikinä syö sellasta isoa eikä kotiruokaakaan kerralla paljon.Oikee harmittaa kun niissä pikkupurkeissa on vaan niitä liha-perunakiisseleitä :) reissussa jää aina sellasesta isosta puolet syömätä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuka syöttää yli 1-vuotiaalle purkkiruokaa????!!!

No mut ei meidän vauva (10kk) syö kerralla koko purkillista, yleensä menee puolikas kerralla
No kuuleppa yrpå tuo mun 15v:kin tykkää syödä välillä vauvojen lihapulla-spagettisosetta. Laitappa mut vaikka vankilaa :LOL: vide mikä ääliö oot.
 

Yhteistyössä