Syökö teidän kaikkien 1,5 vuotiaat jo itse ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Me ilmeisesti ollaan jälkijunassa kun vasta alettiin harjoittelemaan?
Mutta olen kyllä sitä mieltä ettei sillä ollut hirveä kiire sillä itse syömään oppimisella,ja että varmasti oppii.
 
miisu
on syönyt 1v 3kk ikäisestä asti. Hirveätä sotkemista välillä, varsinkin viilin tms syönti, vaan kun ei anna auttaa, lopettaa syömisen heti jos yrittää syöttää..
 
meillä myös isommat neidot söivät tuossa iässä sotkematta mutta tämä kolmas tytöistä ei todellakaan syö vielä itse ja ikää on 1v4kk...
paiskoo lautaset yms pitkin poikin sekä ruuat.Ei malta lainkaan edes istua koko syöttötuolissa |O
 
aave
Kuukauden päästä tyttö täyttää 1,5v ja on syönyt jo jonkin aikaa hienosti. Veljensä aikoinaan aloitti samoihin aikoihin, mutta tuntuu ettei vieläkään osaa syödä, vaan sotkea. Ja ikää 3v.
 
vieras
Millaisesta mukista teidän n 1,5-vuotiaat juo? Meillä käytössä vielä nokkamuki :ashamed: Välillä on yritetty tavallista, mutta se on yhä niin kauheaa sottaamista kuten syöminenkin, että on vaan tullut annettua se nokkamuki edelleen. Itse on kylläkin jo syönyt monta kuukautta, ei juurikaan anna auttaa. Ei anna auttaa myöskään tavallisen mukin kanssa, vaan itse pitää saada yrittää ja maitoa on lattialla ja vaatteilla huomattavasti enemmän kuin suussa sen jälkeen.
 
meppi
Ei syö meidän 1,5v ite vielä.. Osaa muutaman ekan lusikallisen laittaa ite suuhun, mut sitten alkaa pelleily, lentää lusikka ja tunkee käden ruokaan. Nokkiksenkin kääntää ylösalaisin kun saa käteensä, on kivaa valutella maidot lattialle.

Kai pitäs antaa vaan ite yrittää enemmän, mut mun hermot ei kestä...
 
Meidän poika 1v5kk pelkää saavansa lusikasta ruttotartunnan. JOs hälle antaa lusikan käteen, heittää sen pois, katsoo minua halveksivasti, pyyhkii kädet paitaansa, aukaisee suun ja odottaa, että jatkan syöttämistä. Ei ilmeisesti ole aikomustakaan aloittaa omatoimista syömistä.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisesta mukista teidän n 1,5-vuotiaat juo? Meillä käytössä vielä nokkamuki :ashamed: .
Orteksin muovimuki kahvalla. Nokkamukeista ei ole toki luovuttu, koska Aventti käy hyvin lastenhuoneeseen vesipulloksi tai kävelyretkille juomapulloksi.
 
noloako
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisesta mukista teidän n 1,5-vuotiaat juo? Meillä käytössä vielä nokkamuki :ashamed: .
Orteksin muovimuki kahvalla. Nokkamukeista ei ole toki luovuttu, koska Aventti käy hyvin lastenhuoneeseen vesipulloksi tai kävelyretkille juomapulloksi.
Entäs muut? Onko meidän ainoa, jolla vielä käytössä nokkamuki? :ashamed:
 

Yhteistyössä