Syökö muut (aikuiset) vanukkaita? :)

• Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti
-75
Syön, mutta harvoin ja mieskin syö ja kolmesta lapsesta kaksi syö vanukkaita. Mutta ei meille kovin usein niitä osteta, ehkä kerran kahdessa (-kolmessa) kuussa?

Nuorimmainen 5v joka ei vanukkaista tykkää oli niin fiksu että jätti päiväkodissa ottamatta kun oli vanukas välipalalla, oli sanonut tädeille että kun ei niistä tykkää niin onko pakko ottaa? Tädit oli vaan todennut että ei tarvi ottaa, syö muuta välipalaa (oli siis muutakin tarjolla).

JOo, ja aina olen saman ongelman edessä; paras on jackyn, onkohan se kaakao, mutta siis se semmoinen joka on LOHKEAVA, eli kiinteä, eikä semmoista lötköä. Mutta melko usein teen saman virheen, ja nyt päästää virheen ytimeen kun en nytkään muista purkin väriä. Eli otan aina oisko se nyt sinisen purkin, vaikka se lohkeava taitaa olla ruskea purkki... tai jotain tän tyyppistä pulmaa siinä esiintyy. :rolleyes:

qqw
JOo, ja aina olen saman ongelman edessä; paras on jackyn, onkohan se kaakao, mutta siis se semmoinen joka on LOHKEAVA, eli kiinteä, eikä semmoista lötköä. Mutta melko usein teen saman virheen, ja nyt päästää virheen ytimeen kun en nytkään muista purkin väriä. Eli otan aina oisko se nyt sinisen purkin, vaikka se lohkeava taitaa olla ruskea purkki... tai jotain tän tyyppistä pulmaa siinä esiintyy. :rolleyes:
Joo, se ruskea on sitä lohkeavaa. Minun lemppariani myös. :p Välillä tulee kausia, jolloin syön enemmän vanukkaita, mutta sitten taas välillä ei tee mieli lainkaan. Suosikkejani on tuon kaakao-jackyn lisäksi myös Marmorette.

• Tykkää
Reactions: Pari juttua...
"nella"
en mä niitä pikkuvanukkaita koskaan syö, eihän niissä ole mitään syötävää, mut joskus tulee ostettua se ehrmannin iso suklaavanukas. koko purkki menee kerralla, sehän on kai jotain 750g purkki. :p

nams
Joo syön! Kun oon karkkilakossa ja jotain hyvää tekee mieli. En tykkää jäätelöstä tai kekseistä, joten herkuttelen vanukkailla. Duello vai onko se duetto, jossa on valkosuklaavanukasta ja maitosuklaavanukasta kerroksittain :) oi nam!

joooooooo
Syön joka viikko. Tykkään nykyään eniten sellaisesta suklavanukkaasta jossa on suklaakermavaahtoa päällä ja samanlaisesta toffeeversiosta. Pandan toffeevanukas oli kaikista parasta, muttei sitä oo enää missään :(

Yhteistyössä