Syökö joku teistä oikeesti noita sekundatonnikaloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyiettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyiettä

Vieras
siis niitä halpistonnikaloja? Mulla anoppi ostaa aina jotain euroshopperin/lidlin/pirkan tonnaria ja hyi että se on pahaa :x pilaa koko ruuan. itse ostetaan yleensä vaalealihaista tonnaria, sen maku on ihan toinen kuin noiden halvempien. Tuli vaan mieleen että oikeestikko joku ostaa niitä kun niitä kerran kaupassa myydään(tarkoitan ettei oo poistettu markkinoilta huonon kysynnän takia)?

[QUOTE="vieras";22915320]Siis syökö joku ihan oikeasti tonnikalaa? Me ei osteta ikinä.[/QUOTE]

Siitä tulee ihana kastike tuorepastalle :) 2prk tonnikalaa, 1 vihreä creme bonjour ja 1 prk flora ruokakermaa. Isketään pannulle ja kuumennetaan,nam nam :)

[QUOTE="vieras";22915320]Siis syökö joku ihan oikeasti tonnikalaa? Me ei osteta ikinä.[/QUOTE]

meillä mies tykkää ku teen pitsaa et laitan siihen tonnikalaa. mutta sitä parempaa versiota. anoppi sitte ku tekee meille pitsaa nii tunkee sitä halpistonnaria sekä halvinta mahdollista juustoa ja jatkaa sen juuston vielä kananmunalla että menee mahd vähän. :x

´tonnikalapihvit! aivan ihania! paljosta oot paitsi jäänyt.

Tonnikalaa kunsaa muutoinkin kuin vain säilykkeenä.

niissä halpiksissakin on kyllä aika paljon eroja. oisko se just x-tra mikä on aivan järkyttävän pahaa, mutta rainbowsta ja pirkasta kyllä myönnän tykkääväni. eli ikinä en ole kalliinpaa tonnikalaa ostanut.

Mun mielestä Pirkka on ihan ok ja rainbown tomaattitonnikala on mielettömän hyvää :p Harvoin tulee kyllä tonnikalaa syötyä, ei oikeestaa muuten kuin salaatissa tai pizzassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyiettä;22915306:
siis niitä halpistonnikaloja? Mulla anoppi ostaa aina jotain euroshopperin/lidlin/pirkan tonnaria ja hyi että se on pahaa :x pilaa koko ruuan. itse ostetaan yleensä vaalealihaista tonnaria, sen maku on ihan toinen kuin noiden halvempien. Tuli vaan mieleen että oikeestikko joku ostaa niitä kun niitä kerran kaupassa myydään(tarkoitan ettei oo poistettu markkinoilta huonon kysynnän takia)?

Olen tatuoitu jätkä!

syön halpis"tonnikaloja", purkissa lukee tonnikala, mutta on oikeasti tonnikalan sukuista boniittia. Lidlistä ostan "tonnikalaa"oliiviöljyssä :D ja hyvää on kun vähän heittää mausteita joukkoon...

Mä ostan aika usein John Westiä, mikä tuntuu vähän typerältä kun USA:ssa se on hirvittävän halpaa, mutta Suomeen tuotuna hinta on moninkertainen :) Oon vaan tykänny sen mausta.

Lisäksi ostan välillä Pirkan chilitonnikalaa lämpimiä leipiä varten, välillä taas maustan itse.

X-tran tonnikalaa ei pysty edes sanomaan tonnikalaksi, täynnä ruotoja ja suolenpätkiä. Ei kelvannut edes kissalle.
Mutta rainbowta meillä käytetään, eikä mitään valittamista.

Ostan halvinta tonnaria 5 purkkia. Ehdottomasti öljyssä.
Tetra kikherneitä.
Iso sipuli.
2 kananmunaa.
Chili kastiketta.
Creme bonjour purkki.

Kaikki tehariin.

Lusikalla pihvejä uunipellille.
200 astetta n.10 min

Hyvää ja pihvejä riittää 8 hengen perheelle vielä evääksikin.

Lidlin ja pirkan halpistonnikalat on suht vaaleita ja hyviä. Minäkään en oikeasti halpistonnikalaa suostu syömään, muistuttaa liikaa sitä kissantonnikalaa, jota löytyy lemmikkieläinruuista...

Minä ostan joka kerta kun kaupassa käyn, suosikkejani ovat juuri euroshopperin ja pirkan tonnikalapalat öljyssä. Eikä ne niin halpoja ole nekään enää.
Lidlinkin tonnikala on hyvää (paloin öljyssä).
En koskaan osta hiutaleina, hyh. Ne on mitä sattuu paskaa.

Vaalee tonnikala on just kamalinta, jo pelkkä ulkonäkökin tökkii.. en osta ellei ole ihan pakko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: