Syntyneiden kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja babynautti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

babynautti

Vieras
Pakko tulla kertomaan, että käykää katsomassa meidän pikkuvesselin kuva sivuila syntyneet.fi. Siellä on paljon muitakin vastasyntyneitä tietoineen. Voitte vaikka lisätä omannekin!

Sama reaktio minulla kun kävin sivuilla kurkkimassa...nuo vastasyntyneet vain ovat niin ihanan suloisia, että vaikka meidän osalta vauvat on ihan oikeesti tehty, niin kyllä nuo suloiset kuvat tahtovat kuumetta nostaa!! Kertakaikkiaan hellyttäviä!!

Mulla taas ei ole vauvakuumetta koskaan ollut joten vauvankuvat eivät oikeastaan vaikuta mitenkään, outoa kai? Osa ihan nättejä vauvoja mutta yleensähän vastasyntyneet eivät ole kovinkaan kauniita. Monasti eläinvauvat ovat paljon nätimpiä synytessään.

Mulla on lapsikuumeollut ja siitä seurauksena pieni tyttönen, vauvakuumetta ei koskaan. Vauva aika oli ihan kivaa mutta ei mitenkään niin kivaa että vauva-aikaa kaipaisin, paljon mukavampi nyt kun tytöllä on jalat alla ja osaa kertoa mitä haluaa.

t. outolintu

Nostetaanpas vähän, ni huomaa kaikki käydä ihailemassa ja lisäilemässä omia kuvia. Aivan älyttömän sulosen herttasia. =) Meillä ennestään vuoden ikänen tyttö ja maaliskuun lopulla toinen tulossa ja älytön vauva kuume. =)
Kiva käydä tuolla aina ihailemassa ja katsastaa et kohta itellä kans taas tommonen pieni. (toivottavasti)