syntymäpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi suhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi suhde

Vieras
Moi,

en tiedä onko palsta aivan oikea, mutta kaipaisin hieman neuvoja ja ideoita. Olen (minä=nainen) aika tuoreessa suhteessa, olemme olleet yhdessä reilun kuukauden, ja poikaystävälläni on kohta syntymäpäivä. Mitä tässä vaiheessa voi ja kannattaa keksiä syntymäpäivälahjaksi tai jotain tekemistä syntymäpäiväksi? Mitään kovin ihmeellistä en haluaisi silloin järjestää, kun mulla ainakin on sellainen olo, että sitten pitäisi aina laittaa vähän paremmaksi seuraavilla kerroilla.

Mies on aika vaatimaton ja vähään tyytyväinen (onnellinen kun jääkaapissa on ruokaa ja minä kainalossa :D), jotenkin perusmies, eli jos järjestäisin jotain kovin erikoista niin ei osaisi sitä ehkä arvostaa tai kokisi olonsa vaivautuneeksi. Hän ei ole myöskään mikään trendien perässä juoksija, harrastaa autourheilua ja käy säännöllisesti urheilemassa, pitää hyvästä ruoasta.

Onko ihan hölmöä viedä hänet ""vain"" syömään johonkin ravintolaan?

Kaikista vähiten perusmies vaivautuu, jos ostat hänelle käytännön vehkeen.
Kuuntele mikä on se, mitä hän tarvii, ja ei kuitenkaan saa ostettua.

Esimerkkitilanne: ""Vittu ku ei ole sitä ristipääruuvimeisseliä koskaan kun sitä tarvii. Perkele, pitää muistaa ostaa joskus""

Ostat ristipääruuvimeisselin lahjaksi "" Oi perkele! MIstä sinä tiesit että minä tätä juuri tarvitsin! Ei helvetti, mahtava muija!Ei kenenkään muun jätkän muijat tällaista tajuu koskaan! "" Pusi pusi ja niin eespäin. Sitten on todennäköistä että mies viekin SINUT ravintolaan! :)

Ja anteeksi esimerkkitilanteen kielenkäyttö. Jos oma miehesi ei kiroile, niin ota kirosanat välistä pois.
Ja olen ihan tosissani. Noin teen itse ja miehellä turkki kiiltää :)

Viimeksi hänellä meni pimeässä autoa korjatessa hermot. Ostin sitten synttärilahjaksi hienon taskulampun jossa on kymmenen vuoden takuu. Kiitti tuhannesti.

Just olin kirjoittamassakin:D että nyt se kirvaa kun sillä ei kädet riitä. Eli joululahja on jo tiedossa:D

Mutta kyllä se tuollakin saa etsittyä kolikot autonlattialta, plussa on se että älysin ostaa niin pienen että helppo kuljettaa ja säilöä.

Kyllä tuo vaan tutulta kuulostaa, eli ei tarvi poistaa kirosanoja välistä :-) Pitääkin ruveta kuulostelemaan mitä siellä kirosanojen välissä manataan. Toistaiseksi ne mitä pitäisi saada ovat olleet sen verran kalliita vermeitä, että ne nyt on taatusti pois laskuista, mutta ehkä sieltä jotain pienempääkin tarvetta kävisi ilmi. Kiitos tähän astisista vastauksista!

Ise olen seurustellut ukkoni kanssa jo muutaman vuoden. Mutta muuten han on samanlainen perusmies, eui tarvitse oikeastaan mitaan.

Itse tein juuri niin, etta kuulostelin monta kuukautta etukateen juuri noita juttuja, etta mista han itsekseen hermostui ja tarvitsi. Esim kesalla han manasi, kun ei ole kumisaappaita mokilla. Ja ham yukkaa laittaa ruokaa, niin manaili kun ei ole valkosipulinpuristinta. Tallaisia pikkujuttuja kun kirjaa ylos pitkalta ajalta, niin niista saa mukavan ja hauskan joskin sekavan lahjan. Mieheni myos piti lahjasta todella paljon siksi, koska olin KUUNNELLUT hanta. Eli piti siita, etta olin ottanut nimenomaan hanen toiveensa huomioon, vaikkei kaikkia tarvitsemiaan asioita muistanutkaan.

Yhteistyössä