Synttäritarjoiluista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ehdottakaas hyviä tarjottavia näiden lisäksi: kaksi erilaista suolasta piirakkaa, daim-valkosuklaakakku, vaniljamuffinseja, keksejä. Jonkun perustäytekakun ajattelin ainakin lisäksi tehdä, mutta mitäs muuta?

Oma kokemukseni on kanssa, että suolainen tarjottava maistuu nykyään ihmisille paremmin kuin makea eli suolaista puolta lisäisin.

Meillä oli vieraita viime viikonloppuna ja pöydässä:

suolaista: coctailpiirakoita, itse tehtyjä kanalla ja riisillä täytettyjä nyyttejä, kinkkupiirakkaa, feta-pinaattipiirakkaa, ja patonkia ja tuorejuustoja.

makeata: pöydässä perus kermakakku, korvapuusteja ja kahdenlaisia pikkuleipiä.

Alkuperäinen kirjoittaja paanuri:
Koitas uudistaa koko menu. Kuulostaa niiiiin tylsältä! Ja joo, panosta suolaseen. Ja jotain muuta ku kinkku/jauheliha/fetapiirakka!

:laugh: Mä en oo ainakaan koskaan missään juhlissa aatellut että onpas niiiin tylsät tarjottavat..

Mutta samaa mieltä oon että suolasta kannattaa olla enemmän.

Minkälaiset synttärit on kyseessä?Onko aikuisten vai lasten juhlasta kysymys?

Muutaman tunnin kahvitteluun kuullostaa kyllä tosi hyvältä :) Maistuis mulle.
Aikuisten juhliin vois sitä suolasta vielä miettiä.Tai jos juhlat ovat pidempään niin vaikka joku salaatti ja patonkii?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Minkälaiset synttärit on kyseessä?Onko aikuisten vai lasten juhlasta kysymys?

Muutaman tunnin kahvitteluun kuullostaa kyllä tosi hyvältä :) Maistuis mulle.
Aikuisten juhliin vois sitä suolasta vielä miettiä.Tai jos juhlat ovat pidempään niin vaikka joku salaatti ja patonkii?

Lasten synttärit, joissa vieraana sekä aikuisia että lapsia. Ja kukaan ei tosiaan ole tulossa koko päiväksi juhlimaan, vaan 2-3 tuntia vieraat viipynevät.

Yhteistyössä