Synttärit muualla kuin kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli, kertokaas viisaammat, olisi tarkoitus järjestää 10-v. synttärit (poika) jossain muualla kuin kotona. Ei nyt missään Hesessä sentään, mutta millasia ovat esim. HopLopin synttärit? Ja mitä muita kaikkea onkaan jo olemassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Me pidettiin Suomessa vuosi sitten tuplien 8 v synttarit keilahallissa, hohtokeilauksen merkeissa. Pizzat, kakut ja juomat tulivat sita kautta. Muuta ostin sitten itse lisaa.

Kiitos vinkistä, mä olin ihan unohtanut koko keilausmahdollisuuden!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me pidettiin Suomessa vuosi sitten tuplien 8 v synttarit keilahallissa, hohtokeilauksen merkeissa. Pizzat, kakut ja juomat tulivat sita kautta. Muuta ostin sitten itse lisaa.

Kiitos vinkistä, mä olin ihan unohtanut koko keilausmahdollisuuden!

meilla tykkasivat kaikki vieraatkin kovasti. Koko luokka pyydettiin ja kaikki taisi tulla. ratoja varattiin niin, etta yhdella radalla 5-6 lasta.

onhan niitä vaikka mitä... liikunnallisia synttäreitä, heset mäkit raxit ym, keilaus, minigolf (sisätiloissa) ja näistä hohotoversiot... megazone, värikuulasota, hop lop ja muut sisäseikkailupuistot... minkä tyylisistä lapses tykkäis ja missä päin asutte?

mitä tuli maksamaa tämä homma kaiken kaikkiaan?

kyllä jo eskarilaiset jaksaa kevyimmällä pallolla hyvin keilata... se kannattaa keilahallista varmistaa että on tarpeeks pieniä kenkiä tai sitten pyytää vieraita ottaa tossut. Sukat jalassa ei voi olla.. ja osassa keilahalleissa saa jollekin radallae myös nostettua reunat, jotta keilaus onnistuu lapsiltakin vähän paremmin.. :saint:

Yhteistyössä