synttärit ja päiväkotiin tarjottavaa! mitä olette vieneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typeryskö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typeryskö?

Vieras
lapsi pienten puolella ja huomenna viettävät hänen synttäreitään päiväkodissa. ostin muumikeksejä ja sellaisia mehukatti "välipala" tetroja makuna päärynä. siis sellasitra jotain mössöä joka on sellaisessa pussin näköisessä purkissa.
ajattelin että se on sellaista mitä ne 1v lapsetkin pystyy siten vaikka mukista syödä.

onkohan sittenkin ihan typerää tarjottavaa?

Silloin kun lapsemme päiväkotiin sai viedä tarjottavaa, melkein kaikki vanhemmat toi muumikeksipaketin.
Sellainen turvallinen valinta.

Nyt päiväkotiin ei enää saa viedä mitään. Tuli kunnasta kielto, ei kivaa, mutta eipä ole toisaaltaan tarjottava ongelmiakaan :(

onko noissa tetroissa joku vikana? lapsia tällähetkellä vain 4 paikallakin kun on loma ja noita tetroja ostin niin että on 8 eli tädeillekkin jos haluavat:) meidän lapset ainakin niistä tykkäävät.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no mä en haluaisi että mun lapselle mitään epämääräistä lisäaine mössöä syötettäisiin:( en keksiä en mitään muutakaan jos pienten puolella on.

niissä mehukattisosetetroissa ei muuten ole mitään lisäaineita..

Meillä on lapsi kanssa pienten puolella ja kun kysyimme henkilökunnalta ehdotuksia niin ehdottivat jäätelöpikaria (jäätelö maistuu ja pikarista ei niin sotkuisaa syödä).

En mitään. Ja olen sen verran tiukkis että en kyllä tykkäis moisesta käytännöstä, jota onneks lasten päiväkodissa ei olekaan. Sankari kyllä huomioidaan leikeissä ja lauluissa ja kortin saa, mutta että tarjoilut ym. menee yli hilseen.

itse ajattelin myös jäätelöä mutta yhdellä ainakin maitoallergia joten siten olisi mehujää hälle pitänyt olla. mietin myös sitä kerkiääkö ne sulaa ja jäätyä monesti uudelleen kun ensin kaupasta ne raijaan kotiin ja sitten taas kotoa päiväkotiin. eli tulisi 2 pakastusta sen jälkeen kun ovat vähän jo sulaneet.

mun mielestä aina tosi vaikeaa keksiä tajottavaa päiväkotiin juuri siksi että se olisi sellaista mitä kaikki voi syödä. karkkia kun en tykkää viedä. etelän lomalta toimme kaikille käsikorut tuliaisiksi. sellaiset siis mitä sai 1e 15kpl
muutoin olen yrittänyt aina valita keksiä mikä on maidoton,munaton yms..

Muumi keksit ym. lasten keksit on oikeasti ok. toki jso nyt ne mehukatit oot ostanut ni vie ihmeessä.

MEillä päiväkodissa ei jätskii saa viedä, sen kylmäketjun katkeamisen takia...

Yhteistyössä