Synttärilahjan hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hinta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suunnilleen 8-13 euroa on meillä ollut lahjabudjetti hoitokavereiden suhteen. Vähän sen mukaan mitä sattuu löytymään. Eikä ole pitopaikalla merkitystä. Joku kun sanoi hoploppia kalliiksi niin joku aika takaperin laskeskelin että ei itseasiassa tule paljoakaan kalliimmaksi kuin kotisynttärit. Varsinkaan jos kotiin hommaa jotain koristeluja ja mahdollisesti vielä kaverilahjat (joita en itse kyllä ymmärrä) ja laskee yhtään arvoa omalle vaivalle.

[QUOTE="heh";23635770]Suunnilleen 8-13 euroa on meillä ollut lahjabudjetti hoitokavereiden suhteen. Vähän sen mukaan mitä sattuu löytymään. Eikä ole pitopaikalla merkitystä. Joku kun sanoi hoploppia kalliiksi niin joku aika takaperin laskeskelin että ei itseasiassa tule paljoakaan kalliimmaksi kuin kotisynttärit. Varsinkaan jos kotiin hommaa jotain koristeluja ja mahdollisesti vielä kaverilahjat (joita en itse kyllä ymmärrä) ja laskee yhtään arvoa omalle vaivalle.[/QUOTE]

Samalla linjalla. Meillä oli viimeksi muualla synttärit hintaa tuli 125e, juhlissa oli 15 lasta, hinta sisälsi popparia, sipsiä, karkkia, jäätelöä ja juotavaa kaikille itse vein kakun lisäksi.
Ei tarvinnu siivota ei ennen eikä jälkeen, ei miettiä että mihin lykkää eläimet jne

Mä en ymmärrä miksi sen juhlapaikan pitäisi näkyä lahjan hinnassa? Myykö ne vanhemmat ne kalliimmat lahjat kattaakseen kodin ulkopuolisen paikan vuokran?

Hei!
Täällä maallapäin lahjat on isoilla koululaisillakin tuota 5 e luokkaa, ei "koskaan" yli 10e, mikä minusta on vaan tosi hyvä juttu.
Musta toi 5e on kanssa ihan maksimi päiväkoti-ikäiselle, tosin tässä mennään taas siihen että itse just ostin 5 kappaleen bakugan jutun 5 eurolla, normaali hinta oli 19e. Eli monesti on ostettu etukäteen halpoja lahjoja, joita sitten kaivetaan lahjakaapista kun jonkun synttärit on.
Tarhaikäiselle on helppo pitää lahjavarastoa: värityskirjat, saippuakuplat, hiusjutut, leija, pikkuauto, eväspullo, heppoja, ilmapalloja, taskulamppu jne. Karkki on yleensä myös kaikkien mieleen ja sitä löytää todella edullisin tarjouksin, sitä voi pakettiin lisätä jos muuten tuntuu ihan pieneltä.

Yhteistyössä