synttärikutsuista tämäkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peppuliini

Aktiivinen jäsen
01.10.2007
14 785
0
36
Jos lapsenne saa kaveriltaa kutsun ja siinä lukee , että ilmoitathan vanhemmilleni mikäli et pääse tulemaan, niin ilmoitatako jos lapsesi ei pääse synttäreille?

Ja jos et ilmoita niin miksi et viitsi sen vertaa vaivautua... lapselle kun tulee paha mieli jos joku ei tulekaan!! Lisäksi jos järjestetään jossain muualla kun kotona niin perhe ehkä haluaisi kutsua peruuttavan tilalle jonkun muun (jos siis jo heti kutsun saatua joku tietää ettei pääse).

Tämä oli nyt tämmöstä ketutuksen purkua, mutta kun mä en oikeesti ymmärrä miksi joku ei viitsi vaivautua ilmoittamaan!! :headwall: :headwall:

Kiitos, yhdyn täysin!! Minäkin olisin voinut kutsua monia muita, joita nyt jätin pois, kun ajattelin, ettei meille mahdu enempää vieraita, eikä riitä astioita jne. Mutta nyt olisin voinut kutsua vaikka ketä vielä, kun olisin tämän tiennyt... :'(

Mie ymmärrän oikke hyvin... tuttavapiirissä on pari perhettä joista ei osata ilmoittaa (edes pyydettäissä) tullaanko vai ei... saa aina arpoo että mitenhän lie :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Kiitos, yhdyn täysin!! Minäkin olisin voinut kutsua monia muita, joita nyt jätin pois, kun ajattelin, ettei meille mahdu enempää vieraita, eikä riitä astioita jne. Mutta nyt olisin voinut kutsua vaikka ketä vielä, kun olisin tämän tiennyt... :'(

niinpä... just tämä on kanssa se yksi syy!! Ja ei se lapsellekaan ole kiva jos on kutsunut 11 vierasta ja tuleekin vaan 6 ja vain yhdestä oli ilmoitettu ettei pääse tulemaa... :headwall: (ei siis oman lapseni, vaan työkseni pidän synttäreitä....)

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Mie ymmärrän oikke hyvin... tuttavapiirissä on pari perhettä joista ei osata ilmoittaa (edes pyydettäissä) tullaanko vai ei... saa aina arpoo että mitenhän lie :/

aaarrggh... mää en vaan tajua ketä viitsi olla noin epäkohtelias.. :headwall:

Totta, tosi inhottavaa. Toisten epäkunnioittamista. Niitä näköjään riitttää, sama kun täällä pari päivää sitten kertoivat äidit että ihan hyvin voi viedä lapsen päiväkotiin jos on oksentanu vaan pari kertaa kotona.
Se on sitä että ei piitata muista ollenkaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:

aaarrggh... mää en vaan tajua ketä viitsi olla noin epäkohtelias.. :headwall:

nii.. jotenkii on aikuistasolla jääny aika vähii yhteyksiin pito. mut muksut viihtyyt keskenää ;)

Ymmärrän täysin kantasi! Ja yhdyn siihen.
Ja toinen mikä ärsyttää on hääkutsuihin vastaamattomuus pyynnöstä huolimatta! :kieh: Maksetaan sitten turhaan pitopalvelulle niistä jotka eivät paikalle tule/ pöllähdetään paikalle vaikka ei alunperin ole mitään ilmoitettu..

Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Ymmärrän täysin kantasi! Ja yhdyn siihen.
Ja toinen mikä ärsyttää on hääkutsuihin vastaamattomuus pyynnöstä huolimatta! :kieh: Maksetaan sitten turhaan pitopalvelulle niistä jotka eivät paikalle tule/ pöllähdetään paikalle vaikka ei alunperin ole mitään ilmoitettu..

no ärsyttävää tosiaan tämäkin... :kieh:

Työksesi pidät synttäreitä??? Onks sulla joku firma ja toimitilat tms?? Sorry ku utelen...

Mä kyllä ilmotan jos pyydetään. Mut sit jos on vaan pelkkä puhelinnumero eikä mitään lue että ilmottele niin en mä sit ota yhteyttä ellei oo jotain asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Työksesi pidät synttäreitä??? Onks sulla joku firma ja toimitilat tms?? Sorry ku utelen...

Mä kyllä ilmotan jos pyydetään. Mut sit jos on vaan pelkkä puhelinnumero eikä mitään lue että ilmottele niin en mä sit ota yhteyttä ellei oo jotain asiaa.

liikunnallisia synttäreitä seuran tiloissa.... ei se nyt ihan päätoiminen työ oo... sanoin ehkä vähän hassusti.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:

liikunnallisia synttäreitä seuran tiloissa.... ei se nyt ihan päätoiminen työ oo... sanoin ehkä vähän hassusti.. :)

Okei. Mä meinasin pitää viimeks tytön synttärit ratsastustallilla. Luulin sen olevan kallista ja en sit pitäny. Jälkeenpäin ku juttelin tallinomistajan kans niin sano että ois voitu räätälöidä sopiva ratkasu eli ei välttämättä oliskaan niin kallista ollu. Tän vuoden synttärit sit ehkä pidetäänki tallilla. Tällä tallilla missä me käydään, on myös majotustiloja ja kokoustilaa ja pitävät leirejä jne eli tilat olis pitää synttäreitäkin.

Yhteistyössä