synttärikakun täyte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ajattelin tehdä nyt ei niin imelän kakun, kun on 1vee synttärit. Väliin jos laittas banaania...mikähän hedelmäsose kävis siihen silleen et antas kumminkin makua!?

kerma-ananas rahkaa suklaapohjien välissä.oli kuulemma menestys.ja sen huomasi,ei muruakaan jääny. ja normisti jääny aina yli kakkua :) päällä oli vihreää marsipaania ja valkoisesta marsipaanista muotoiltuja hattiwatteja.

Itse tein tytön 3v synttäreille kakun, jossa oli toisessa välissä banaania ja mansikkasosetta ja toisessa mansikkasosetta ja vaniljakastiketta. Oli todella hyvää! Olen tehnyt kakkujen väliin kaikenlaisia moussejakin, mutta joskus tykkään siitä, että täyte on simppeliä eikä sen valmistamiseen mene liian kauan aikaa.
Suosittelen siis mansikkaa ja vaniljakastiketta/kermaa banaanin kanssa! :)

2dl vispikermaa
2dl rahkaa
4rkl kaupan vadelma tai mansikkahilloa.

Tosi hyvää! Sokeria ei tarvii lisätä kun hillosta tulee sitä. Ja on kauniin väristä. Ja vieraille maistui:)

Kuulosti ihan kokeilemisen arvoiselta tuo Aurinkoinen-sose ja ananasmurska! Varmasti todella raikasta! Pitää vaan olla paljon kuorrutteena makeaa kermavaahtoa;)

Alkuperäinen kirjoittaja oli:
kerma-ananas rahkaa suklaapohjien välissä.oli kuulemma menestys.ja sen huomasi,ei muruakaan jääny. ja normisti jääny aina yli kakkua :) päällä oli vihreää marsipaania ja valkoisesta marsipaanista muotoiltuja hattiwatteja.

Tätä mä kokeilen seuraavalla kerralla. Kuulostaa hyvältä! :p

Yhteistyössä